* Indulgencija – Romos katalikų bausmės už nuodėmes atleidimas, patvirtinamas bažnyčios išduotu raštu. XII-XIII a. indulgencijų pardavinėjimas tapo vienu pagrindinių katalikų bažnyčios ir dvasininkų pajamų šaltinių.
O taip. Ir vėl ši tema, kuri man neduoda ramybės. Ir vėl nesuklyskite – Bažnyčia didžiąja raide, kalbu apie tą didelį, politinį, kapitalistinį organą. Nekalbu apie tikinčiuosius, kurių asmeninis reikalas kuo tikėti ir kurie man nė kiek netrukdo (kaip gali trukdyti, kai pusė pažįstamų tikintys žmonės). Galvojau, reikia susilaikyti ir nieko nerašyti šia tema. Tačiau šiandien Sereikiškių parke radau skelbimą, kuris buvo paskutinis lašas didžiulėje taurėje (apie skelbimą vėliau).
Visų pirma, tikriausiai niekam nereikia aiškinti, kas yra Taize, kas ten renkasi ir kas ten vyksta. Pamaldūs žmonės, daug mišių, visi meldžiasi, tebūnie, man tai netrukdo. Juk jiems taip lengviau gyventi. Aišku, neatmeskime, kad 50% važiuojančių į Taize nėra nė kiek pamaldūs, o važiuoja ten pagerti, pasilinksminti ir mergų paieškot (o mergų ten tikrai daug :) ). Vis prisimenu, kaip mano klasiokai po kiekvienos kelionės į Taize Prancūzijoje pasakodavo, kiek žolės surūkė ir kaip pusė bažnyčios mišių metu gerdavo. Na bet ne tame esmė, nors nenustebkite, jei ilgojo savaitgalio metu mieste matysite daug girtų užsieniečių jaunuolių. Juk visas jaunimas geria, ir nieko čia baisaus.
Nesirūpinkite, įžvelgiu ir nemažai pliusų! Puiku – jaunimas atvažiuoja į Lietuvą, pamatys Vilnių, gal jiems patiks, po kelių metų sugrįš. Dar puikiau, kad gyvenimas šeimose – dar daugiau lietuvių socializuosis su užsieniečiais, kelias dienas lavins užsienio kalbas, bendraus, užmegs ryšius. Puikus žingsnis į šviesesnį rytojų!
Tiesiog puiki šventė, ar ne? Kol visi galai nepradeda sueiti į krizės laikotarpį, pinigus ir nepolitiškus žingsnius…
Taigi pakalbėkime apie tai, kas mane suerzino. Kultūros sostinė žlunga, daugybė renginių nevyksta, gatvės muziką norėjo panaikinti, tebūnie naktį meną netikėtose erdvėse jau panaikino. Net nebenoriu šimtąjį kartą kalbėti apie Creamfields festivalį, kuris turėjo vykti Vilniuje (ir tai būtų didžiulis įvykis, galiu sulyginti nebent su tai, lyg Europinio krepšinio ar futbolo čempionatas vyktų pas mus). O ir pinigų daug daugiau atneštų, nei visa Kiultiūros sostinė sudėjus. Tęsiu toliau – neverta net kalbėti apie žlungantį valstybės biudžetą, apie bankrutuojančias įmones, mažinamus atlyginimus dėstytojams ir mokytojams, daktarams, etc, etc, etc. Ir tada į sceną žengia Bačkis ir užsiprašo pinigų. Ir staiga iš niekur, lyg ilgai buvo slėpta, atsiranda 300 tūkst. litų!!!
WOW!! Kam, po velnių?? Scenai pastatyt, aparatūrai išnuomot ir šimtui plakatų atspausdinti?? Reklamai? Nuo kada tikėjimas reklamuojamas? Ir apskritai – kodėl tokį renginį turi remti vyriausybė, o ne pati Bažnyčia? Jopštarararai. Nebūtų pikta, jei dabar valstybėje netrūktų pinigų ir nebūtų žlugdoma Kiultiūros sostinė, apie kurią svaigau dvejus metus ir nuo kurios dabar vemt verčia. Tada tikrai nebūtų pikta, tačiau dabar tų pinigų trūksta, o čia kažkokiam tikrai ne didžiausios svarbos renginukui… trys šimtai tūkstančių lietuvaičių. Kodėl nors trečdalio nepaaukojus neįgaliesiems? Vėžininkams? Nepasiturinčioms tvarkingoms šeimoms? Kur pinigai jiems? O kiek skirta ateistams, pasauliečiams ar pagonims? Kiek skirta kitų religijų atstovams? Juk Lietuvoje oficialios religijos nėra, tai gal padalinkime visiems tolerantiškai po lygiai?
O kas renginio metu saugos tuos 300 tūkstančių litų vertus dalyvius? Ar tik ne policija, kuriai kaip tik algas sumažino ir kuriems pinigų neatsiranda? O gal vėlgi tikėjimas apsaugos nuo visų negandų? Man tiesiog nesuvokiama, kodėl finansuojamas nežinia kurią vietą pagal reikalingumą sąrašo apačioje užimantis dalykas, kai tuo tarpu gyvybiškai svarbiems dalykams pinigų neatsiranda…
Neturiu žodžių… Todėl ir noriu pacituoti vieną interneto padangių komentatorių (tikintį žmogų, kaip pats teigia) Gediminą:
„Lietuvoje šiuo metu darbo ieško 214.800 asmenų, iš jų 182.800 yra registruoti bedarbiai. 109.400 gyventojų negauna nedarbo išmokos, t. y. tie, kuriems jau baigėsi išmokos mokėjimo terminas, ir tie, kurie pagal įstatymus neturėjo teisės jos gauti.”(manokarjera.lt)
Tegul Bažnyčios vadovai pradžioje patys gyvena pagal Jėzaus mokslą, o paskui moko kitus , nes jie patys panašūs į tuos ,,fariziejus ir rašto aiškintojus” kuriais piktinosi Jėzus.
Bažnyčia yra turtinga, kad finansuotų ne vieną tokį renginį , o jei sąžinė negraužia, kad Lietuvoje šiuo metu darbo ieško 214.800 asmenų tai bus ant jų sąžinės.
Kas svarbiau ar gyvi žmonės, kurie neturi jokio pragyvenimo šaltinio ar renginys kuris eis ir praeis. Bažnyčia ir Dievas yra absoliučiai skirtingi dalykai.“
Kaip ten sako? – tikinčiųjų duona yra malda? Melskis ir valgyt nebereikės? O šiaip visiškai pritariu paskutiniam sakiniui, ir man tikrai gaila matyti, pavyzdžiui, savo močiutę, kuri nuoširdžiai tikėdama į dievą visa širdimi, kuris tikrai padeda jai gyventi, pasitiki ta niekinga organizacija, pavadinimu Bažnyčia. Ir tuo pačiu popiežiumi, ir jo nesuvokiamo kvailumo blevyzgomis apie prezervatyvus ir AIDS. Tiesiog beviltiškai gaila.
O dabar apie skelbimą, kuris ir buvo paskutinis lašas, paskatinęs šį įrašą:
Ką?? Stovėjau prie šio skelbimo ir mąsčiau… Niekaip neatsimenu, kad kas nors per mano trumpą gyvenimą būtų leidęs sau tokią prabangą išvyti visus iš Sereikiškių parko. Niekaip nesuvokiau, kuo Taize dalyviai tokie išskirtiniai, kad visi miestiečiai ir miesto svečiai turi pasirinkti kitą vietą? Daugybė renginių vyko Sereikiškėse – ir jie visi buvo atviri. Ir dar svarsčiau – negi jie bus tokie įžūlūs ir užtvers įėjimus į sereikas ir neleis eiti ne Taize dalyviams? Jei taip būtų (ko tikiuosi nebus) – visiškas nerespektas ir didžiulės paniekos kupinas žvilgsnis jų pusėn. Ponai Organizatoriai, nemokantys skelbimo parašyti be klaidų. Man net nesuvokiama, kaip galima neturėti gėdos taip imti ir pasiūlyti „vilniečiams ir miesto svečiams“ susirasti kitą vietą. Maždaug, „lauk iš čia, netikėliai netikintieji“ :)
Na štai, išsiliejau :) Bet asmeninis tinklaraštis tam ir skirtas, nors nujaučiu dabar daugybė prieštaraujančių komentarų. Taip taip, aš bedievis nihilistas. Teiskite mane :) (Ir nesirūpinkite, už jus visus sunkiausią teismą man užkurs mano motina :) ).
Atsiprašau už rašymo metu sukilusį pyktį.
O dabar visi į Taize susitikimą, ieškot ir kabint gražių mergų! (Gaila, bet aš jau užimtas, negaliu, tai tik siūlau ;) ).
ne susitikimą, o susitkimą :)
o šiaip tai čia visiška visiška totali nesąmonė.
suprasčiau, kad su visokiais leidimais-pareigūnais-komisarais užtvertų ką nors sereikose – ok, vyksta renginys ir netrukdo man. bet kai taip, tai gaila, kad neteks mieste būt tuo metu – mielai išgerčiau prie upės alaus ir padainuočiau ką nors :)
jo, man irgi buvo kilusi mintis apie girto tūlo lietuvio šou užsienio dievobaimingam jaunimui. bet tą mintį greit nuvijau, ką jau čia :)
oi Buržujau, geriau tokiem rašiniam pasirinkti laiką, kai emocijos nusistovi, kaip kavos nuosėdos. kai kurie tavo teiginiai gal ir teisingi, bet juk negali pykti ant viso pasaulio, nors tai taip lietuviška. bent jau vieno dalyko nepamirštam kaip matau – skaičiuoti.
o vistik, klaida manyti, kad “juk visas jaunimas geria, ir nieko čia baisaus”.
galų gale, nedorėlius ir taip Dievas nubaus. Kurk rojų žemėj čia ir dabar. Bačkys tą rojų jau kuriasi, iš dalies negali pykt.
Ilgai skaiciau ir nekomentavau tavo “klecku”…sis (nors ir persmelktas nihilizmo, kurio kitur isvis tiek, kad pusiaukeleje nustoju skaityt) – geras. Geras tuo, kad nuotrauka ir komentarai po plakatu manyje taip pat sukele pykti. Net noras kilo tom dienom tycia su kokiais 500 dviraciu pro ten pravaziuot :D
teiginys “visas jaunimas geria” turėjo nuskambėt ironiškai, kaip suprantu nesigavo :)
buvo čia kažkada straipsnis delfyje apie skautus – kažkas kažkur darė tyrimą, kad skautai daug geria ir rūko. o po to delfis pamiršo pridėti ir tyrimo išvadas – kad procentaliai viskas su tais skautais gerai ir geriančių procentas toks pats (net mažesnis) nei paprasto jaunimo tarpe. tai čia tokia aliuzija buvo į tą straipsnį :)
o dėl rojaus – stengiuosi, kuriu. kaip gaunasi, taip ir kuriu, bet kartais pasipūtoti mėgstu (kaip dažnai skaitantis, turėtum tą atsiminti) :) o ir proga pasipūtojimui puiki.
Petrai, smagu :) džiaugiuosi ir tada, kai iššaukiu nemalonią reakciją. kaip kažkas sakė – jei į tavo darbams žmonės abejingi – tada jau blogai. svarbu, kad arba džiugintų, arba keltų nepasitenkinimą :) o kad šis įrašas patiko, tai dar smagiau :)
šaunuolis. skaitydama net jaučiau kaip tu pyksti. taip ir reikia.
tikras gonzistas!
Supykau. Ir eisiu aš į tą parką. Ir dar su veidrodžiu. Pfffff! To dar betrūko, kad kas vietą poilsio atimtų! Galų gale – gegužės 2-ją – Gatvės muzikos diena!
Šventas karas su alkoholiu ;] Šeip Sereikiškėse Marūša buvusi su kitom didžiom žvaigždėm su tvorom, bilietais ir panašiai – marozai tvorom lipo ;] Tai nieko baisaus, kad draugiškai paprašo netrukdyti. O ir be Sereikiškių bus ką veikti miestelyje – ypač šeštadienį ;]
Milda, pasirodysiu neišprusęs – gonzistas yra kas? :)
Dina, tai per tą dieną ir pasimatysim. sereikiškėse :) aš va užmislyjau ką tik, gal net savivaldybė neleido groti sereikose dėlei “svarbiausio renginio” ramybės?
Daliau, Marūša yra kas? papasakok :)
Labai populiari senovinė reivo formato muzikėlė, žodžiu, bet kažkaip mandriau rašos, nei MARŪŠA ;]
spaudžiu “like”
Daliau, net nežinau tokios, tai tuo labiau nepamenu jos sereikose :))
Domantai, gali feisbuke paspaust :D o šiaip ačiū.
off topic – c’mon! ar mano “slapyvardis” kuris baigiasi -A, dar neaiškiai parodo, kad aš JI :)
blia, kaip gėda :) į emailą tai nepasižiūrėjau :)) galiu pasiteisinti – nurodei shatas.lt . o su shatu lyg ir pažindinomės, nebent kažką maišausi. tai taip ir pagalvojau, kad būsi jis :)
aš tau va iš vikipedijos nukopinau, kad aišku būtų :]
Gonzo žurnalizmas teikia pirmumą stilistikai, o ne tikslumui; dažnai pateikiamos asmeninės patirtys ir emocijos nuotykio arba temos kontekstui aprašyti. Atsisakoma ‘nudailinto’, atidžiai redaguoto rašytinio produkto, spaudos industrijos reikalaujamo standarto ir siekiama ‘cinkelio’. Būdingi sarkazmas, citatų naudojimas, humoras, perdėtas paryškinimas ir netgi profaniškumas. Gonzo laikosi minties, jog žurnalizmas nebūtinai turi būti pedantiškai objektyvus tam, kad išsakytų tiesą.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Marusha
Respektas, seni.
Jooo teko girdeti apie mergu kabinima taize. Ir kokie istvirkavimai vyksta net baznycioj misiu metu :D Baisu ir eiti bus i Sereikiskiu parka :D Xe xe ;)
O siaip tai reiktu gauti leidima muzikuoti anapus puses. Daug muzikantu susodint ir kokias nors nauja lietuviu dainas dainuot ;) Taize greit issivaiksciotu manau.
Man tai žiauriai pikta buvo kai sužinojau, kad Vilniaus savivaldybė remia b2g koncertą 780 000 Lt. Visų pirma – tai komercinis renginys, o antra – ten ne Vilnius. Bet matyt atsakingiems yra px.
Linkiu visiems pasipiktinusiems nueiti ir paziureti :)
Beje, yra net keli koncertai Sereikiškėse ir jų prieigose. Žėsim, kaip čia bus, žėsim. Vis dar pykstu :/
čia tai oho. nė nežinojau, kad toki rimti dalykai vyksta. sereikų okupacija. o pas mum namuos mama pasikvietė porą “jaunųjų maldininkų” nakvynei, įdomu įdomu, kokie kabinimai vyks;]
ir labai tiksliai čia viską sudėstei, patiko. i have nothing wrong with God, i just cant stand his fanclub.
nekenčiu pinigų.
Ouch. Skaičiau šitą piktą įrašą ir pačiai taip pikta pasidarė, kartais juodaskverniai visgi būna tikri niekšai… Vilnietė jei būčiau, tai tikrai išeičiau tyčia į Sereikiškes.
tai ar aš gerai supratau, kad už tuos 300000 ir šventa vyna dalins, jei jau tokie apribojimai pašaliečiams?!
Lieka tik pritarti. Lietuvoje Bažnyčia kerojasi, matyt, siekia išsikerot iki tokių absurdų kaip Lenkijoje. Mūsų užduotis yra jiems neleisti :) Visi į Sereikiškes!:)
Pora smulkių klausimų, nes neturėjau laiko visko perskaityt.
“Juk visas jaunimas geria, ir nieko čia baisaus.”
Čia nuoširdžiai taip manai?
“tebūnie naktį jau panaikino.”
Man tai didelė naujiena, gal gali pasakyti, iš kur sužinojai?
Milda, jaučiuosi pamalonintas :)) jes jes jes!
nuolaida, ne savivaldybė remia b2g, o VEKS. tiksliau rėmė, šiais metais atrodo nutraukė paramą. man irgi tai labai nepatiko, nes nesuprantu to festivalio susiejimu su VEKS renginiais. + dar tai, kad nesuvokiu, kam ta parama reikalinga, jei grupės groja nemokamai, o bilietai žvėriškai brangūs. į pliusą jie tikrai išeina.
Dina, o gal žinai kur jau galima rasti tikslią GMD programą? nes puslapy žiūrėjau, lyg dar ir nebuvo.
vijokliai, gi neminėjau, kad ten visi tokie :) tačiau gali pasisekti :))
st_, jau rašiau vienam komentare, kad tai buvo ironija su aliuzija į vieną straipsnį. kaip matau, nepavyko suironizuot :) o dėl nakties – http://www.alfa.lt/straipsnis/10259821 . aha, ir dabar skaitau ir matau, kad sumaišiau tuomet ‘tebūnie naktį’ su ‘menu netikėtose erdvėse’ ir ‘lux festivaliu’. tikriausiai todėl, kad tebūnie naktis įvardinta keistai – ‘europos kultūros naktis’. einu taisyti įrašo, ačiū už pastebėjimą.
jau bliaaaa…
kas per pasaulio bambos tie Taize? kokio velnio drausti eiti į parką? ką, jie tą vietą išsipirko??? nu na…
As irgi pries skelbima. Prasmes nera, tuo labiau, kad Taize yra atviriausias krikscioniskas darinys koki tik zinau. (Kita vertus gal skelbimas del to, kad vyks misios ir nesinori, kad butu zioplinetoju su sunim ir vezimeliais). Bet visa kita nesamone. Valsybe pinigus turi SKIRTSTYTI. Negali visko duot bedarbiams arba visko neigaliems. Ir as nemanau, kad baznycia daug pinigu turi.
Nu nesamone, visu pirma geguzes 2d gatves muzikos diena.. o sereikiskes… kitavertus tai vienintelis zalias ir normalus parkas kur galima pasedet..;D galejo kita vietele sugalvot..
Anonymous, tai apie tai ir kalbam, kad jei bus kokios mišios ar bet kas kitas, staiga negalima ateiti su vežimėliu ar šunimi. tai kur čia atvirumas? ir kokią teisę turi Bažnyčia nepageidauti parke žmonių su vežimėliais ir šunimis, jei Lietuvoje net nėra oficialios religijos ir mišios nėra kažkoks “specialus” renginys?
o Bažnyčia pinigų tikrai, kad turi. vien ko vertas visas Vatikanas, pastatytas iš gryno aukso ir marmuro.
dėl veks – dalį renginių finansuoja veks, dalį savivaldybė. čia vienas šuo pakastas.
ko čia dėl tų pinigų taip putojatės? mane pavyzdžiui erzina, kai nuolat remiami tie, kurie kartais, tiesiog nenori savęs išlaikyti. ir atda nukenčia tie, kurie kovoja iš paskutiniųjų, dirba ir dar išlaiko visus nabagus apsileidėlius.
tokiu būdu bus skatinami visi tapti nabagais. paguodos prizai – yra gaidys. turi būti apdovanojami nugalėtojai.
tegul duoda ir jaunimui pinigų. absoliučiai nieko blogo nematau.
o skelbimas man tik prašymas vardan tvarkos, nes ir taip bus bardakas su tokiu kiekiu žmonių. kiek skaičiau, sereikiškėse bus maitinimas. ir esu tikra, kad neišvarys atėjusių.
buvau jaunimo dienose vokietijoje. iš patirties sakau, kad tikrai užjaučiau vietinius gyventojus tom dienom, nes dvigubas miesto gyventojų padidėjimas yra ne kažką visų parkų, muziejų ir transporto atžvilgiu.
žo, truputį pagarbos ir supratimo. pys.
aš tai kaip tik manau, kad gyventojų padidėjimas yra kūl – atgyja miestas, daugybė jaunimo, visur veiksmas. ir tai yra puiku. tačiau dėl to nereikia kažko išprašyti iš kažkur. tas pats ir su pinigais (kurių taip nekenti :) ) – kodėl patys negali savo finansais to suorganizuoti, kodėl tokiu laikotarpiu dar griebia pinigus iš valdžios? kodėl tada skautų pavasario šventei nebuvo skirta bent keliasdešimties tūkstančių iš valstybės pinigų – juk sutraukėm lygiaverčio jaunimo į vilnių, juk darėm šventę mieste. bet kažkaip sugebėjom viską pasidaryti ir patys, nors tikrai nesam turtingesni už Bažnyčią.
žmonių kiekiai skirti.
gavom iš veks pinigų :P
kas prašo, tas gauna.
visom valstybėm krizė. o atsakomybę reik prisiimti, jei jau mes kviečiam.
nematau kuo prastesnė atsakomybė būtų, jei Bažnyčia naudotų savo pinigus, o ne mūsų :) čia maždaug “nu žinom, kad duos, tai paprašom ir pataupom savo”. o ant visų kitų – nusispjaut – nusispjaut, kad atlyginimai mažėja, nedarbas didėja, kiti renginiai žlunga. puiki politika :) krikščioniška labai :)
duoda – imk, muša – bėk :)
neduotų – savo naudotų ;)
jei kiti nemoka savęs parduoti, patys kalti, fight for your right.
kaip ir sakiau – nekenčiu nabagų paprašaikų. skatinkim, o ne gelbėkim.
tai kad Bažnyčiai net nereikia kovoti ar pardavinėti savęs. tereikia ateiti ir draugiškai paprašyti. nesvarbu kam. ir pinigų iš valstybės visad atsiras :) nenukonkuruojamas organas.
Bažnyčia gerai supranta, kad politika valdo pasaulį. ir jie labai gerai supranta, kad politikai niekad neatsisakys paremti Bažnyčios, nes pagal statistiką Lietuvoje gi 80% rinkėjų save laiko katalikais :))
nu ir lai. man negaila :) džiaugiuosi, kad kažką daro.
Už respektabilia nuomonę :) ir paviešintą atgrasumą religijai, to iš Tavęs neatims niekas :)
Tik pykčio galbūt per daug išliejai :)
džiaugiuosi, kad kažkas apie tai rašo, o emocionalumas šiuo atveju pilnai pateisinamas (visi teiginiai pilnai argumentuoti); nors apie krikščioniškos bažnyčios diktatūrą kalbėti dar anksti, visokiariopas jos finansavimas iš sekuliarios valstybės iždo prilygsta mokesčių mokėtojų apiplėšimui vidury dienos (ir kalbu ne vien apie šį renginuką, kuris tik lašas jūroje)
Šiaip iš dalies nepritariu buržujau, tavo kritikai, na atvažiuoja gert, pistis su jaunom nekaltom tikėjimo ištroškusiom lietuvaitėm, prisirūkyti Lietuviškos chimkės ur t.t.
Bet taize tikrai nėra blogas renginys, nes užsieniečiai pamatys Lietuvą, tikės ar ne, bet atras ją ir gal dar kart atvažiuos.
O dėl paramos tai mane labiau sunervino štai ši žinia:
Ministerijai kategoriškai atsisakius remti komercinį projektą, jį finansuoti ėmėsi pats Vilnius. Norviliškėse prie Baltarusijos sienos birželio 12–14 d. vyksiančiam renginiui atriekta deficitinio miesto biudžeto kontekste stulbinama suma – 780 tūkst. litų.
http://vilniaus.diena.lt/dienrastis/miestas/miesto-pinigai-draugams-214409
Palygunus Taizę ir kažkokį komercinį renginį, parama Taizei atrodo lyg centai ubago piniginei.
Ir dar jei vilnietis norės dalyvauti byturgėvoj turės dar atseikėti plius 200 lt, o parama iš Vilniaus miesto kišenės. Vat čia man pikta.
O plakatas, vertas sudeginimo. Pikta.
Religija peržengė visas ribas lįsdama į miestečių gyvenimą.
Ir pamąstyk apie Byturgevą.
Plakatą mačiau tik iš tolo – galvojua šiaip Taizę reklamuoja. Fūkin’. Gal šįvakar reikės nueiti ir pažiūrėsi, kaip ten ir kas.
Mane taip pat papiktino toks greitas sutikimas remti Taizę. Ir čia nesusiję su tuo, kad Dievą prisindavau tik prieš kokį egzaminą. Ir tai, kol nenusprendžiau, kad visgi viskas mano rankose. Čia lygiai kaip ir su B2G – pritariu Benamiui, kad… WTF remti komercinį muzikos šou? Jei jis neatsiperka, tai gal kainas reik didinti arba išlaidas mažinti..? Visiškai pritariu nuomonei, kad yra kur pinigus dėt kitur.
Intensyviai neseku pontifikato naujienų, bet B16 labai gerai išsireiškė apie sargius. Tikrai vien jais neišgelbėsi Afrikos nuo AIDS. Daugelio dalykų neina išspręsti vien techninėmis priemonėmis. Sąmoningumas yra daug svarbiau. Tiek kalbant apie AIDS, tiek apie kiaulių gripą, tiek apie renginių organizavimą.
N.B. Nesu tikintis krikščionis ir net nesu krikštytas.
Pirmas dalykas, ką puoliau daryti perskaitęs šį straipsnelį – tai ieškoti skilties “about”, kur tikėjausi rasti užuominų apie autoriaus amžių, mat kilo įtarimas, kad 15-16 metų dar neperžengė…
Norint pamatyti išsamesnį “vaizdelį” reiktų papildyti šį rašinėlį ir šiais gerb. bendramintės žodžiais: “lėšos turėtų būti numatomos tiek jaunuolių lytiniam švietimui, tiek tolerancijos ugdymui. „Reikia ugdyti ne tik jų dievobaimingumą, atsidavimą religijai, ugdykime jaunuolius visapusiškai“, – svarstė M.A. Pavilionienė.
Sveiki, man tai kažkaip išgirdus žodį Taize visada toks atmetimo jausmas apima – neminint nei vietos nei pavardžių, tiesiog vienas žmogus iš to “tikinčio ir pamaldaus” jaunimo susitikimo “pasimelsti” ŽIV parsiveže, o tuo metu turėjo tik 17 metų…
As turiu klausima, ar Tu esi pats tikintis? Jei ne, tada suprantamas tavo pyktis. Antras klausimas, ar teko dalyvauti Taze? Jei velgi ne, tuomet sunku vertinti ten nepabuvus. Ir trecias klausimas, ar teko su visais piligrimais pietauti ir vakarieniauti, jei ne, tada net neisivaizduoji kiek reikia vietos ir tikslumo tam suorganizuoti. Skelbimukas – prasymas tam zmogui, kuris nera susidures su taze ir apskritai piligrimais atrodo sokiruojantis, bet cia paslauga ne kiek mums, kiek patiems gyventojams, menkas malonumas vaikscioti ratais kvadratais minioje zmoniu… Ir kur didelis surmulys: vaiku tikrai neuzmigdysi :)
multimedia, jei skelbimas gyventojams, tada buvo jį galima parašyti kitaip, maždaug “pranešame, kad čia bus pilna žmonių iš Taizės, todėl, jei norite išvengti žiaurios minios, pasirinkite vaikščioti kitur”. Tada tikrai atrodytų parašyta dėl gyventojų, ir tai būtų galima teigiamai vertinti. Tuo tarpu ‘prašome’ akivaizdžiai rodo Taizės organizatorius norint, kad gyventojai [nevaikščiodami] paslaugą suteiktų jiems, net jei tai ir tėra prašymas, o ne įsakymas.
benami, apie b2g aš išvis net nenoriu kalbėti – šūdfestivalis, kuriam dar skiriamos babkės, kai bilietų tokios kainos ir jie tikrai lengvai apsieitų ir be tų pinigų. apie b2g galvojau rašyti įraše apie visą VEKS, tačiau kaip matai to įrašo dar nėra – labai daug laiko jį sukontempliuoti, o to laiko nelabai yra :)
punktyre, vien prezervatyvais neišnaikinsi, tačiau tikrai sumažinsi. o kol kas tai pigiausias būdas, kokį gali sau leisti visokie red cross’ai ir panašios organizacijos.
kempiniuk, jau mūsuose nebepopuliaru “sudirbinėti” prisidengiant sumenkinimu dėl amžiaus :) sugalvok ką nors originaliau.
multimedia – ne, nesu tikintis, nors ir baigiau jėzuitų gimnaziją. antras – neteko dalyvauti taizė, tačiau dešimtys draugų ir šeimos nariai dalyvavo. trečias – neteko pietauti, tačiau tikrai žinau, ką reiškia organizacinės problemos, kiek tai kainuoja ir kiek vargo tam reikia, nes esu organizavęs tiek mažus, tiek didelius renginius. na ir paskutinis tavo argumentas man nieko nepasako, nes man kaip tik patiktų pavaikščioti minioje jaunų žmonių ir matyti kaip jie gyvena, o į sereikas niekas ir neina migdyti vaikų :)