Login suteikia galimybę apdovanoti vieną savo skaitytojų ir pralošti vieną pakvietimą į Login 2010.
Konkursas paprastas: kadangi daug rašau ir žiūriu kino filmų, komentaruose parašykite, kodėl šių metų Oskarų apdovanojimai buvo visiškas FAIL ir kodėl jau antrus metus iš eilės Oskarai yra visiškai nebe rodiklis?
Prizą gaus arba man labiausiai patikusio atsakymo autorius, arba kompiuterio atsitiktinai išrinktas atsakymas.
**
REDAGUOJU: 2010-03-15
Random.org išrinko 13 skaičių iš 16 (visų komentatorių po vieną komentarą, atmetus visus mano). Laimėjo cloo, nors mūsų nuomonės ir nesutampa :) Taigi, įrodymas, kad ir prieštaraujantys, o ne tik pritariantys, komentarai man patinka :)
* 2010-03-16: Kadangi cloo atsisakė, random.org išrinko 2.
O jei atsakyčiau į savo klausimą, tai dėl Meryl Streep personažo „apvogimo“ ir dėl The Hurt Locker įvertinimų, nes šis filmas, mano nuomone, yra labai prastas ir kai kuriose srityse buvo daug prastesnis už konkurentus.
Nes ne “Avatar” daugiausia gavo? :D
a) nes iš pop kultūros nėra ko tikėtis
b) todėl, kad viskas daroma dėl pinigų
c) todėl, kad selebričių kultas užknisa
d) todėl, kad Oskarų apdovanojimus valdo žydai-masonai (arba gėjų mafija)
O jei rimčiau – manau, kad tokio tipo apdovanojimų ceremonijos jau senai neteko savo vardo/reputacijos/tikrumo, kaip ir pvz. Eurovizija.
Todėl, kad inglorious basterds negavo, o apgailėtinas oh-so-american filmas nušlavė viską.
del filmo The Hurt Locker sekmes
Galbūt todėl, kad nesutapo su tavo nuomone/lūkesčiais ?
Ne rodiklis tiems kurie labiau domisi kinu, galbūt pavargę nuo universalių filmų, kurie tinka masėms?
aš tai galvoju, kad geriau yra stalo futbolą pažaist :)
o dėl Oskarų… Holivudas yra popsas.
Kažkodėl pradedu jaustis senas bambeklis, bet situacija primeną tokį sukriošusį dėstytoją Kazlauską, kuris per religijotyrą davė temą referatui ‘Kodėl krikščioniška religija yra geriausia vaikų auklėjimui’. Ir kodėl būtent antrus metus? Man pvz Oskarai tapo š verti, kai Crow negavo geriausio aktoriaus už Beautiful Mind…
O kada jie turėjo ypatingą prasmę? Niekada nebuvo rodiklis renkantis žiūrėti filmą, kiek statulėlių jis gavo. Tokie ale apdovanojimai negali apsieiti be komercijos, pop kultūros kaip minėjo, nes jie skirti masėms, ne kino gurmanams imo. Jeigu atvirai, tai nelabia galiu vertint, nes vos kelis filmus iš tų apdovanotų sąrašo teko matyti, bet, deja, visiškai ir netraukia žiūrėti kitų ;>
Nes daugiausia apdovanojimų gavo labai vidutinis filmas, peržiūrėjau kartą ir taip likau nesupratęs, kame jis toks, pagal kritikus, buvos puikus. Nors ir filmai buvo tikrai neįpatingi šiemet. Kažkuo išsiskyrė tik “Avatar” (savo išvaizda) ir “Ingloriuos Basterds” (tarantiniškumu, jeigu taip būtų galima pavadint). Bėje, geriausio režisieriaus apdovanojimą turėjo gauti tik Tarantino.
Jei daug rašai ir žiūri kino filmų, tai visiškai nereiškia, kad juose ką nors supranti (kaip ir dauguma rašančių apie kiną).
Visiškai teisingai sako tie, kad Hurt Locker yra nevertas tokio pripažinimo. Avatar vertas už efektus ir directingą, kadangi režisieriaus darbas ten buvo nesveikas. Tačiau ne dėl avatar viskas, nes kai kuriose srityse buvo už jį geresnių, ir tuo labiau geresnių už Hurt Locker, kuris tėra amerikietiškas paverkšlenimų filmas, kokie vargšai yra amerikos kariai. Nors patys ten įsiveržė, patys kalti dėl visko, kas ten vyksta. Oskaro jis vertas nebent kaip koks independent filmas, bet tikrai ne kaip geriausias metų. Ar geriausio režisieriaus. Ar apskritai bet ko kito.
* Siesta, PauliauP, holivudas yra popsas, bet jis padaro daugybę gerų filmų. Turėjo prasmę kažkada, nes laimėdavo tikrai to verti filmai. Netgi nominuoti būdavo tikrai verti nominacijos, ko dabar nebėra.
* podo, manau, kad filmuose suprantu daug, o ypač suprantu, kai filmas yra pigiai paperkantis paprastą žiūrovą ir yra tik sentimentų krūvelė, pateikta netradiciškai. Kaip ir atsitiko su Hurt Locker. Filmas yra visiškai prastas ir netgi nervinantis, o papirko visą JAV kino akademiją, nes nufilmuotas netradiciškai. Labiausiai jis nervina tuo, kad jame verkšlenama dėl to, dėl ko patys tie kariai ir yra kalti.
–
Na, bet komentuokite toliau :) Ne vien Hurt Locker kaltas ir tai ne vienintelis FAIL’as :)
Man labiausiai nepatinka tai, kad dabar vertinamas ne pats kūrinys, o tie, kas jį darė. Ad hominem aspektas tiesiog užknisa. Pavyzdžiui geriausio režisieriaus nominacija. Sveiku protu remiantis aišku, kad Tarantino turėjo išsinešti statulėlę – Inglourious Basterds išaškė per visus įmanomus lygius egzistuojančius kine. Bet ne, grynai į amerikietišką auditoriją orientuotas Hurt Locker, kurio režisierė Spielbergo ex (in your face :D), pirmoji moteris (kad žiniasklaida turėtų apie ką rašyti). Žodžiu… truputi per daug dabar išgėręs ir tingiu daugiau rašyt. Peace out.
Edgarai, visiškai tau pritariu :)
Dabar pereik per visus garsiausius pasaulio kritikus (Roger Ebert, David Denby, A.O. Scott ir t.t.) ir perskaityk visas jų apžvalgas apie The Hurt Locker, ir tuomet, galbūt, suprasi, kad filmas nėra “pigiai paperkantis paprastą žiūrovą”, “yra visiškai prastas ir netgi nervinantis”, “nufilmuotas netradiciškai”. Labai smagu, kad kiną vertinate savo perspektyva, bet neigti specialistų nuomones be argumentų ir tuo pačiu sakyti “filmuose suprantu daug” yra visiškai absurdiška.
p.s. Kathryn Bigelow yra ne Spielbergo, o būtent Cameron’o buvusi žmona.
p.s.s. Čia ne argumentas, tiesiog faktas: The Hurt Locker jau prieš Oscar’us buvo laimėjęs tris kartus daugiau apdovanojimų, nei Avatar, ir du kartus daugiau nei Inglourious Basterds.
Nusivylei nes Inglorious Bastards buvo tikrai verti demesio, bet galu gale ismesti uz borto. Nusivylimas del bendro Oskaru vaizdo aiskus – vidutines klases filmai, kurie atpasakoja tu dienu aktualiausias temas – laimi beveik viska, jei ne viska. Kas liecia meno sriti, ji kazkodel cia ne rodiklis??? (hey, WTF?). Nusivyles likau ir as, filmai kurie tiesiog privalejo buti vienoje ar kitoje kategorijoje (net nesistebiu) is vis nepateko (grynas monetizmas vienu zodziu). Tai virto mados pristatymo vakareliu su padeka kompanijom, kurios padejo pagaminti filma.
ei, negražu duoti pakvietimą tik už buržujiškos nuomonės apie kiną propagavimą.
O kas jei nemanau kad Oskarai buvo visiškas fail`as? Jei prasėdėjau inglorious bastards snobiškai susiraukęs, o į avatar išvis nesupratau ko eiti – suprask, esu prastas tamstos skaitytojas arba kino analfabetas?
cloo, podo, nesakau, kad skirtingo skonio žmonės jau yra kino analfabetai. Pabandysiu paaiškinti, kuo Hurt Lockerio pergalė man yra absurdas:
Per gyvenimą esu matęs daugybė visokio plauko filmų, todėl HL manęs visiškai nepapirko niekuo. Visų pirma, užtenka pasižiūrėti kokį tikrą gerą filmą apie kartą (pvz., The Fourth World War), kad suprastum, jog HL, kaip filmas apie karą, yra juokingai “vaikiškas”. Visų antrą, užtenka pasižiūrėti kokią gerą dokumentiką apie Irako karą (kurios dabar pilnas internetas), kad suprastum, jog šis filmas – pigių sentimentų ir visiškos melagystės melodrama. Tai ir reiškia “pigiai paperkantis žiūrovą” – nors dėl karo yra kalti tik JAV, nors agresoriai yra tik JAV, nors žiauriai žudomi buvo ir bus tik irakiečiai (o JAV karių – tik vienas kitas) – filme viskas pateikiama visiškai atvirkščiai. Irakiečiai pateikiami kaip visiški monstrai, o JAV kariai – kaip didvyriai vargšai, kurių draugai žūsta ir jiems labai sunku dirbti tokį darbą, skaičiuojant dienas iki tarnybos pabaigos. Ar ne tai labiausiai keikiame JAV kine? Saldų savo šiknos palaižymą, “didvyriškumą” ir egocentriškumą, nors patys dėl visko jie kalti? Tai ir reiškia “lengvai paperkamą žiūrovą”, nes pateikiamas štai toks mėšlas, taip apipavidalintos melagystės – o žiūrovas jau sriūbčioja kartu su tais kareiviais ir galvoja “ojojoj, koks baisus filmas”.
Pereikime prie taip išgirtos HL įtampos. Vėl pakartosiu, kad esu matęs daugybę filmų per savo gyvenimą, todėl ta įtampa filme… Viduryje filmo, nemeluodamas pasakysiu, pradėjau snausti ir vos sugebėjau žiūrėti toliau. Vienintėlė scena, kuri tikrai buvo įdomi ir įtempta, tai scena dykumoje, kur iš tolimo pastato į juos kažkas šaudė. Stipri, natūrali, tikroviška scena.
Pereikime prie “nufilmuotas netradiciškai”: įvardijau taip, nes manau, kad tai ir paperka visą kino akademiją. Filmas nepateikiamas kaip saldus holivudinis šūdas (Saving Private Ryan, pvz), o pateikiamas kaip pseudo-dokumentika, netradiciškai parodanti JAV karių gyvenimą. Netradicinis filmavimas, sulėtinami vaizdai, mažai efektų, užtat daug jausmų. Ir šitas eilinis holivudo šlamštas, tik su mažesniu seiliojimosi kiekiu, paperka visą akademiją ir dar krūvą kitokių festivalių, kuriuose tie begalė apdovanojimų ir laimėti.
Pažiūrėkime, ką jie laimėjo:
Best Achievment in Directing: nežinau, kokių pasiekimų buvo pasiekta režisuojant šį filmą, bet aš niekada nesuvoksiu, kodėl tai pralenkė Tarantino ekscentriškumą ir Camerono didžiulį įdėtą darbą (ir nesvarbu, kad avatar popsas).
Best Writing, Screenplay for the Screen: prieš jį pralošia Basterdai ir Serious Man. Jei nešališkai palygintume šių filmų siužetus, vienareikšmiškai turėtų laimėti Serious Man, galbūt Inglourious. Bet tik ne karinė drama apie tris karius, kokių pilnos pakampės.
Best Achievment in Editing: vėlgi, vieni sudėtingiausių metų filmų pralošia prieš gan vidutinio sudėtingumo kūrinį.
Už Sound Editing ir Sound Mixing: jei kas nors man paaiškins, kaip suvokti šiuos laimėjimus, laukiu. Nes tikrai nesuprantu. HL beveik garso nebuvo, be kelių pasišaudymų.
Best Movie – čia jau galima ginčytis, nes tai visiškai skonio reikalas. Todėl niekada nepergyvenau dėl šios nominacijos, nes koks skirtumas kas ją laimės. Aš netgi suprantu DĖL KO šis filmas laimėjo – kaip ir sakiau, nes labai lengvai papirko visą akademiją.
Na štai, traktatas baigtas :) Beje, vis tiek, didžiausias FAIL ir labiausiai nustebinęs dalykas (beje, ne tik mane, bet ir daugybę viso pasaulio kritikų) yra ne HL pergalė. Kadangi niekas taip ir neparašo, pats pridėsiu: tai Sandros BUllock pergalė prieš Meryl Streep. Štai ši nominacija šiais metais yra visiškai nevykėliškai absurdiška :)
http://www.foreignpolicy.com/articles/2010/03/05/photo_essay_the_real_hurt_locker?page=0,0
Pijau, bet tavo nuoroda labai puikiai parodo, kad HL – pagrąžintas, sentimentalus įvykių rinkinys, kad tik būtų kuo graudžiau žiūrėti.
Kodėl niekas nerodo nuotraukų, ką JAV kariai padarė ten blogo? Kodėl nerodo, kaip skerdžiami kalti ir nekalti irakiečiai, kaip 2004 metais buvo mėtomos bombos ant viešų vietų, ant turgaus? Kodėl niekas nerodo, kaip irakiečiai gyveno iki JAV okupuojant jų šalį? Ir apskritai – nebūtų kišę užpakalio, nereiktų “būti didvyriais, kurie išminuoja bombas”.
nebuvo ten FAIL!!!! ir nuo kada jei kažkas kažką išrenka turi būti rodiklis?.. tsss
žinai, labai noriu į login konferenciją,
nes aš visai oskarų nežiūriu, nes jie man nerodiklis, rimtai,
rodiklis yra pats filmas, ir tai, ar jis mano aktualybėje įneša spalvų, minčių ir įspūdžio.
kurkit filmus patys, ir kurkit savo oskarus ir savas ceremonijas, cause that is worth livin’
Kodėl šiemet buvo fail ? Labai paprastas atsakymas užtenka pažiūrėti filmus kuriuos ten nominuoja 90% reklamos išpūsti filmai , su minimaliu siužetu. Ir tik per kažkokį stebuklą patenka kartais ir geri filmai , kurie su mintimi , su geru garso takeliu ir be daugybės garsių aktorių, bet jie vistiek nelaimi :)
del geriausios aktores S. Bullock,tai jau pastebejau kad geriausio aktorio oskaras tampa tarsi uz life achievments. ji gauna gana zinomi, senai holivude vaidinantis, bet oskaro dar negave aktoriai. ir nesvarbu kad nieko gero jie nesuvaidino