SAVAIČIŲ SMAGYBĖ:
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008) – geriausias trumpametražis filmas evar. Sugaiškite 10 minučių ir jį pažiūrėkite jutubėj spustelėję čia. Seniai taip smagiai nesijuokiau iš „siaubo“ filmo apie baisius žudikus :) Genijaus darbas. Ir jokių argumentų nereikia.
S. Darko (2009) – neseniai pažiūrėtas filmas, Donnie Darko, buvo žiauriai geras, sukėlęs daug pamąstymų ir diskusijų komentaruose. Čia – tęsinys. Kurio galėjo nebūti. Režisierius – pagarsėjęs kopijuotojas, kartais net paimantis dialogus iš kitų garsių filmų ir įdedantis į savo filmus – Chris Fisher. Tai ko norėt iš tokio režisieriaus, kuris paima puikaus filmo idėją ir ją sudirba? Šis filmas visiškai prastas, vaidyba – tragiškai erzinanti. Visa filmo pradžia yra tik lėkštos seksualinės užuominos, visiškai vimdantys dialogai ir fantazijos neturinčio režisieriaus klejonės. Kai žiūri į pagrindinę aktorę ir galvoji – kodėl ji ekrane?? Kas tuos „aktorius“ įleido į filmavimo aikštelę. Įvairūs pirmojo filmo niuansai šiame filme sugadinami – pavyzdžiui, ta „permatoma želė“, išlendanti iš kiekvieno žmogaus krūtinės. C’mon, ten juk bet kam buvo aišku, kad ja bandoma parodyti, kaip Donnie mato ketvirtą dimensiją, t.y. žmogaus ateitį – kokia trajektorija jis judės. O šiame filme tai tapo kažkokiu ale gyvu padaru, kuris rodo žmogui kelią ir veda jį kur nors. Ir dar pabendrauja visaip atsukdamas savo slieko galvą. Nesąmonė kažkokia. Galų gale, Donnie Darko žavėjo tuo, kad buvo kuriama lyg ir baisulinga pasaulio pabaigos istorija, o pasirodė, kad viskas ten buvo šiek tiek paprasčiau ir realistiškiau. Šiame filme – ateiviai? Meteoritai? Kas per bullšitas? Net nejuokinga, kaip graudu. Eilinis, šimtasis pavyzdys, kodėl prastiems kūrėjams nereikia daryti gerų filmų tęsinių. Vienintelis gan neblogas dalykas šiame filme buvo tik garso takelis. Daugiau nieko gero.
G-Force (2009) – du teigiami dalykai šiame filme: 1 – džiaugiuosi šiuolaikiniais efektais, kai sumodeliuoto gyvūnėlio neatskirsi nuo tikro (kai kurios scenos filme buvo filmuojamos su tikrais gyvūnais, o netikri – pripaišyti). Gražu pažiūrėti. 2 – žiurkėnas ir jo asmenybės sutrikimai :) Daugiau šiame filme nieko įdomaus. Jei kažkas ir būtų, tai jau seniai parodyta kokiam nors Stuart Little ar panašiuose filmuose. Net vaikams nerodyčiau tokio filmo, nes tai nuobodokas ir kvailas apsipūtusio rašytojo fantazijos vaisius :) Nors kai pagalvoji – visokie senais laikais rodyti „Bethovenai“ nelabai nuo šio filmo ir skiriasi. O gi žiūrėdavom ir neatlipdavom nuo ekrano.
Vilniaus Getas (2009) – o jetau košmariškas, kaip man nepatiko šitas filmas. Tas perdėtas nelaimingas patosas vimdė nuo pat pirmos filmo minutės. OK, pradėkim nuo pradžių – filmo režisierius Audrius Lelkaitis, kažkoks ten žurnalistas ir pusė velnio fotografas. Filmas apie čigonų taborą ir nelaimingus jo gyventojus. Kodėl filmas man nepatiko? Nes nuo pat pirmos minutės pilami šūdai ant valstybės, o „vargšai čigonai“ guodžiami ir rodomi kaip baisiausios aukos. Pačioje filmo pradžioje režisierius rodo mums puikius Turniškių gyventojų namus. Dar parodo kitos kažkokios gyvenvietės gražius nuosavus namus ir sutvarkytus jų kiemus. Ir pradeda prisišikinėti prie tų žmonių, kodėl štai jie gyvena taip prabangiai ir viskuo apsirūpinę, o va čigonėliai taip vargsta ir neturi normalių namų? Ei, pala pala! Kaip tai kodėl? C’mon! Tie žmonės su nuosavais namais tuos namus iš kažkur pavogė? Jiems tuos namus prezidentas nuleido su lėktuvu ir leido ten gyventi? Gal vienas kitas vagis ir pasitaikys, bet atsiprašant – tie žmonės patys dirbo, patys užsidirbo ir turi teisę gyventi už savo pinigus taip, kaip jie nori. Nors ir namuose su auksiniais takeliais per sodą. Todėl mielas Audriau Lelkaiti – susikišk savo graudžią dokumentiką į vieną vietą.
Važiuojam toliau. Kai baigiasi patosiškas šūdo pylimas, prasideda įdomesnė filmo dalis. Filmas susuktas gan gražiai, parodo tikrai visą brudą, kuriame tenka gyventi čigonams. Į diskusijas, ar čigonai turi teisę ten gyventi, ar juos reikia iškeldinti – veltis nenoriu. Mano nuomone, jau geriau jie tegu ten gyvena, negu išvaryti ir išsklaidyti pradėtų trintis visuose miesto rajonuose. Ačiū, to tikrai nenorėčiau, o to čigonų taboro – na kam jo ten reikia? Statyti kažką norite? Tegu sau gyvena.
Kita mano nuomonė, kurią parašyti pastūmėjo filmas – kodėl valstybė turi rūpintis čigonais? Visą filmą pezama, kaip valstybė jais nesirūpina. Atsiprašau, bet nesuprantu – kodėl valstybė, kuriai ir taip nepyragai, turi už savo piliečių pinigus rūpintis kažkokiais atklydėliais, kurie savavališkai užima žemę, vagia iš valstybinio miško, pažeidžia visus įmanomus įstatymus, pardavinėja širkes kiekvienam ir kitaip rodo savo visišką asocialumą? Kodėl valstybė turėtų būti suinteresuota ne juos deportuoti, o jais rūpintis?
Ir paskutinis, įstrigęs vaizdas – moteris skundžiasi, kaip nėra pinigų ir kaip sunku gyventi. Tuo tarpu fone matosi prie teliko (!) sėdintis vyras, išvertęs pilvą ir nieko neveikiantis. Kai senais laikais mūsų šeimai trūko pinigų ir buvo sunku gyventi, mano tėvas ėjo dirbti antrą darbą ir dar savaitgaliais važiuodavom neoficialių darbelių į vieną sodybą. Tad nereikia sėdėti išvertus pilvą prie teliko (!) ir pezėti, kaip sunku gyventi.
Kvailas filmas. Ir visiškai netikslingas. Amerikoje mėgsta žmonės statyti tokius filmus – užslėptos melagystės, pateiktos kaip drama, patosas, brudo pylimas ant kiekvieno turtingesnio – kaip sakant, pigus populiarumas. Ale, kaip suprantu, lietuviai dar ne tokie durni, kad tokį šlamštą labai pripažintų.
Saw 6 (2009) – hehe. Che che. Ką čia pasakyti… :) Nenoriu net komentuoti. Po filmo galvojau – žinot, bus ir 7, ir 8, ir gal net 9. Septintame tas pagrindinis bičas keršys to senio žmonai. Žmona jį pribaigs. Tuomet 8-oje dalyje atsiras dar „neužbaigtų darbų“ ir žmona imsis jų. 9-oje dalyje žmona jau bus užverbavus kokį nors išgyvenusį jauniklį iš 8 dalies. Ė, tai tada bus ir 10 – joje tas jauniklis jau dirbs darbą. Toliau jau sunku numatyt, bet manau dar kelias dalis išspaustume. Ir nepamirškime, kad būtinai visose dalyse tas seniokas vis dar bus įrašęs kokių kasečių ir nurodymų. Jis gi viską numato į ateitį, ir viską tobulai teisingai. Beje, kuriant filmą, aktoriams scenarijus buvo duotas dalimis ir kodiniu pavadinimu, kad istorija nebūtų nutekinta prieš filmui pasirodant ekranuose. Tai man toks klausimas kyla – jūs ką juokaujat? Kam dar gali būti įdomi ta istorija? :) Ale, aš iš dalies ir teisus – dar nei vienas Saw filmas neuždirbo tiek mažai, kiek šis. Atsibodo visiems. Man irgi atsibodo, bet pažiūriu. Ir pažiūrėsiu tas visas dalis, kurias jau aprašiau. Ką jau darysi :) Bet jei yra žmonių, nuoširdžiai susižavėjusiu paskutiniais Saw filmais, tai aš tų žmonių visiškai nesuprantu.
The Shining (1980) – taip taip, nesijuokite, nebuvau matęs. Gi pripažintas geriausiu siaubiaku, o aš siaubiakų paprastai anksčiau vengdavau. Patiko. Tikrai kad geras ir baisus. Labiau psichologiškai baisus, nes Jack Nicholsonas psichopatą vaidinti besąlygiškai moka :) Jei atsiras dar tokių, kaip aš – pažiūrėkite. Bet jei Pjūklas ir Skambutis jums yra geriausi siaubiakai visame pasaulyje- abejoju, ar sugebėsite per šį neužmigti. Jis visiškai kitoks.
Red Planet (2000) – vėl nostalgijos susigrąžinimas :) Kai pasirodė šis filmas, kino beveik nežiūrėdavau. Bet užtat tais metais domėjimasis visata, ateiviais, planetomis – pats gazas. Todėl šis filmas taip žiauriai ir patiko – buvo vienas pirmųjų tokio stiliaus fantastinių filmų, kai kosminiais laivais juokingi holivudo aktoriai skrenda į kosmosą, nusileidžia kokiam Marse, ten pasivaikšto, pasimuša ir dar vabaliukų suranda. Dabar šis filmas pasirodė kiek nuobodokas, per „sausas“. Eilinis fantastinis filmelis, visiškai niekuo neypatingas, jei nors kiek domitės kinu. Susuktas gražiai, efektai kaip visada, bet tiek to ir grožio. Apie logiškumus ir fizikos taisykles net nėra ką kalbėti – tad ir nekalbėsiu. Jei niekad negirdėjot apie šį filmą ir nenorite jo pasižiūrėti dėl prisiminimų – net nebandykite. Abejoju, ar patiks :)
Universal Soldier: Regeneration (2009) – labai neturėjau ką veikti ir nebuvo sveikatos jokiam darbui – tad žiūrėjau. Žiūrėjau nemąstydamas ir negalvodamas, koks šis filmas yra mėšlas :) Jei mėgstate Van Dammo filmus, tai nekreipkite į mane dėmesio. Beje, šiame filme buvo ir įdomių dalykų. Visas filmas filmuotas Bulgarijoje. Filmo veiksmas vyksta Černobylio elektrinėje. Nepaisant visokių absurdų, kai šalia senojo reaktoriaus ramiai vaikšto žmonės ir jiems nuo radiacijos ausys nekrenta, visas bendras vaizdas, dekoracijos… Super. Esu matęs daug Černobylio nuotraukų ir negalėjau patikėti, kaip tiksliai atkurta dabartinė aplinka. Visi pastatai, jų apšiurusi apdaila, užžėlę medžiai ir krūmai. Vienu metu galvojau, jog Černobylio mieste filmas ir filmuotas – pasirodo ne. Bet tai tik filmo dekoracijos. Visa kita filme yra šlamštas.
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994) – visada vampyrų filmus apeidavau didžiuliu ratu, nes niekada jie man neteikė jokio žavesio. Nekeldavo jokio susidomėjimo ir būdavo netgi nuobodu. Prisiverčiau pažiūrėti šį filmą, kurį daug kas tituluoja kaip geriausią filmą apie vampyrus („Twilight“ fanai – eikit žiūrėt teletabių). Filmas didelio įspūdžio nepaliko, netgi prailgo – iškirpus bent 20 minučių iš filmo, nieko neprarastumėm. Filmas geras, aktoriai puikūs, scenarijus įdomus. Geras ir paprastas filmas. Nieko labai blogo negaliu pasakyti, todėl patylėsiu :)
The Devil’s Rejects (2005) – muzikanto ir kraujuotų siaubiakų režisieriaus Rob Zombie filmas. Vėlgi, du požiūriai. Pirmas – vienas rimtesnių ir labai puikiai susuktų kraujuotų siaubiakų. Spalvos, vaizdai, aktoriai, vaidyba – viskas tiesiog tobulai tinka tokiam filmui. Daug siaubiakų gamintojų galėtų iš šio filmo pasimokyti. Balansavimas tarp idiotizmo ir originalumo. Puikus balansavimas, sakyčiau. Tikrai prikaustė dėmesį, o aš netgi tokių filmų nežiūriu, nes jie man nuobodūs ir betiksliai. Trumpai sakant – pavyzdinis savo žanro filmas. Antras požiūris – šlykštu, bjauru ir nesuprantama, kam to reikia. Keliose filmo vietose net suėmė šleikštulys. Psichopatai žudikai suvaidinti net per bjauriai gerai. Kelią siaubą net žinant, jog jie tik personažai. Nesuprantu tokių filmų esmės, kuriuose rodomas tikras žmonių išgyvenamas siaubas, kokio patirti nenorėtų nei vienas sveiko proto žmogus. Gal mano vaizduotė per smarkiai veikia ir bando viską sieti su realybe, bet apskritai po šio filmo gerai nesijaučiau. Juk ir taip turim tokių šlykštybių realiame pasaulyje, todėl nesuprantu, kam kurti tokius filmus, kurie netgi aukština tokius žudikus. Tačiau jau gi seniai aišku, kad Rob Zombie turi kažkokių psichologinių problemų. Filmą siūlau žiūrėti tik kraujuotų siaubiakų mėgėjams.
The Descent (2005) – nors filmas prasideda liūdna, bet visiškai nuobodžia gyvenimo istorija, vėliau pasidaro įdomiau. Kelios nuotykius mėgstančios merginos nusprendžia leistis į urvus ir juos patyrinėti. Pirma filmo pusė – tikras siaubiakas. Jaučiau tą mažų erdvių įtampą, jaučiau, kaip turėtų būti nemalonu, kai užstringi ir nesugebi praslysti pro mažą urvą, o oro tik mažėja, mažėja… Uf, šiurpas nuo to jausmo įsivaizdavimo tikrai krėtė. Vėliau visa ta tamsių urvų baimė, o dar vėliau – panika, baimė neišvysti dienos šviesos, suvokimas, kad kelio atgal nebėra. Tikrai geras siaubiakas! Tačiau… Antra filmo dalis prasideda vienu veiksmu – pasirodo kažkokie zombiai-monstrai ir prasideda skerdynės. Nuo tada filmas pasidaro visiškai nuobodus ir eilinis. Kraujaškos, lavonai, puvėsiai, smegenai ir kitas eilinis, šimtą kartų matytas briedas. Visiškai gore stiliaus skerdynės, kai svarbiausia – kuo šlykščiau ir kuo daugiau trykštančio kraujo. Nepamirškime maudymosi kraujo ir puvėsių baseinuose. Taigi, trumpai sakant – filmas būtų buvęs tikrai geras, jei ne tie zombiai ir visos su jais susijusios nesąmonės. O dabar tai tik eilinis ir nuobodus (išskyrus tuos nemalonius jausmus keliaujant per urvus) siaubiakas, kai žmonės gąsdinami eiliniais „iš niekur išnyrančiais ir garsiai suklykiančiais“ zombiais.
Ladrón que roba a ladrón (Apvogti vagį) (2007) – jei negalite nesusivėmę pažiūrėti į meksikietiškas telenoveles, tai šio filmo jokiu būdu nežiūrėkite. Jis visiškai toks pats, kaip tie santabarbariški serialai :) Aktoriai baisūs, filmavimas dar baisesnis. Siužetas… Sakyčiau, vogtas. Kai apie tobulus vagis pristatyta tiek filmų, pastatyti tokį su vagimis-kvaileliais (kurie nors viską ir padaro gan įdomiai)… Pavojinga. Jei matėte Oušeno trilogiją, čia nepamatysite nieko originalesnio. Na, bet bendras vaizdas nėra labai blogas, filmą žiūrėti įmanoma, netgi šiokia tokia meksikietiška egzotika po viso holivudinio šlamšto ir europinio subtilumo. Bet pasauly yra daug vertingesnių filmų žiūrėjimui nei šis.
Smokin Aces 2: Assassins Ball (2009) – pirma dalis buvo tikrai nebloga, ši – šlamštas. Nuobodu ir nuspėjama. Visiškai nuspėjama nuo pat pirmų filmo minučių. Be to, nėra nieko panašaus į praeitos dalies žudikus – ypač, brolius Tremorus. Šios dalies psichopatai buvo visiškai nuobodūs, nors ir pašaudė liliputus iš patrankos :) Filmas pigus, neįdomus ir visiškai eilinis. Žiūrėti neverta. Jei nematėte pirmos dalies – geriau pažiūrėkite ją. O jei matėte pirmą – nesigadinkite nuotaikos. Jei neturite ką veikti – galite žiūrėti, bet kažko stebuklingo nebus. Išskyrus paskutines 10 filmo sekundžių. Neeilinė pabaiga ir staigūs nutrūkimas be jokių skrupulų – retas dalykas, bet labai veiksmingas.
*
Kitomis savaitėmis – pagaliau bus gerų filmų!!
Universal Soldier: Regeneration: super filmas. Prikimštas filosofijos. Beje, Lungrenas vaidino iš viso net 5 dienas.
Ech, kaip man patiko tavo atsiliepimas apie Vilniaus getą 2009. Net malonu skaityti buvo, nes esu labai panašios nuomonės apie filmą. O ypač sutinku su išversto prie teliko pilvo sindromu :)
O J. Nicholsonas ir dar vienas aktorius, kurio prisimenu tik veidą, tai klasikiniai siaubo filmų herojai ir pagrindiniai žudikai, maniakai, baisuoliai ir t.t. J. N. tai antakiai nerealūs daug ką duoda :D Toks velniškas jis man atrodo!
G-forse prie sutrikusio žiurkėno reik pridėti gerą jo lietuvišką įgarsinimą :D jis žudantis
apie Vilniaus getą aš priešingos nuomonės nei tu. Vienas iš geresnių lietuviškų filmų. O scena su cigarete yra kažkoks romantinis fejerverkas. nedažnai tokių sutinku.
Švytėjimas – aš ir nebuvau mačius :D per TV neseniai rodė. Laukiau kaip mažvaikė spalvotų saldumynų iš Jugoslavijos 1996-aisiais. Bet.. nepatiko. Nei ten įtampa nei siaubas. Tik jaunas J.Nicholsonas tai apskirtai yra vaikščiojantis geismų objektas. ir nieko daugiau. Psichopatas manęs neįtikino, nes esu mačius tuziną tikrų. Ir tie tikraibuvo baisesni. Užmigau, net nepamenu kada ir visai nesigailiu!
Iš visų Saw dalių geriausia buvo pirma. Tai buvo kažkas naujo. Visų kitų dalių siužetas yra visiškai nieko vertas, bet visos sekančios dalys, kaip manual’as “10 new ways to kill someone”, yra įdomios. Vis dėlto tai ir yra šio filmo esmė.
Devils Rejects – labai geras. Rob Zombie su psichika viskas gerai, tiesiog žmogaus fantazija plati. Jo siaubo filmai išskirtiniai, tai tas tikras “gore” siaubiakas, o ne visokie skambučiai ir pan. Siūlau dar “House of 1000 corpses” permesti akimis ir Rodrige
“The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon” pavadinimas sukėlė didesnį juoko priepuolį nei pats filmas. Bet ir pats filmas smagus!
Žiū, anksčiau berods skirstydavai filmus į grupes – verta žiūrėt, galima žiūrėt, šlamštas… Gal ir toliau tęsk tą tradiciją?
Giedre, man labai patinka, kad mūsų nuomonės nesutampa :) Vilniaus getas būtų geras filmas, mano nuomone, jeigu nebūtų pezalų, patoso, turtingesnių žmonių kaltinimo, kad jie turtingesni ir krūvos čigoniškų melagysčių. Sakom, kaip mums blogai, bet sėdim pilvus išvertę ir nieko nedarom. Jei viso šito nebūtų, filmas tikrai būtų geras – apie sunkias sąlygas, apie jų požiūrį, apie bandymą pasistatyti būstą, apie tą išmestą narkomanę ir tikrai liūdna jos likimą (nors ir pati kalta). Apskritai, apie visą čigonų tautą, kuri štai yra toks parazituojantis visuomenės dalykas. Ir tik jie patys dėl to kalti, niekas kitas. Taigi, filmas tikrai būtų geras, jei nebūtų toks žiauriai žiauriai neobjektyvus.
Dėl Švytėjimo – matęs ir aš psichų, bet meniniai psichai mane žavi labiau. Tikri psichai man sukelia gailestį, o tai nėra smagus jausmas. Bet įtampą filme jaučiau :)
Bunnybrains, taip, pritariu, pirma Saw dalis buvo puiki ir man ji ypatingai patiko. Svaigau visiems, kaip privaloma pažiūrėti. O dėl R. Zombie – fantazija, ne fantazija, bet tokių žiaurių scenų kaip tos šeimos įkaitų paėmimas (šiame filme) – nu šlykštu ir nesuvokiama. Kelią baisų šleikštulį, ir tai mane verčia keikti šį filmą.
Eimantai, skirstau kaip užplaukia ant seilės (anksčiau iškeldavau tik labai gerus filmus), tačiau šįkart nieko neskirsčiau, nes daugumą šių filmų yra paskutiniame lygyje ir jų neverta žiūrėti :) Baigėsi prastų filmų era, dabar bus daug savaičių su gerais ir įdomiais filmais :)
Hmm, tai yra du skirtingi Lt filmai vienu pavadinimu – Vilniaus getas. Nes tas, kurį žiūrėjau prieš kelis metus buvo apie žydus :D Tai kiek sutrikau skaitydama aprašymą :D
tikri psichai kelia ne gailestį, o SIAUBĄ!
meninis psichas – +45karmos taškai tau už šitą žodžių junginį :D
Silva, taip, tas kitas yra daug smagesnis, vaidybinis. Čia dokumentinis.
Giedre, Nicholsonas meninius psichus puikiai ir atlieka – tiek Švytėjime, tiek Gegutės lizde :) Beje, tikri psichai man siaubo nekelia. Nebent tie, visokie žudikai ir t.t.
nusivest į naujos vilnios ūmių sutrikimų vyrų skyrių???
Gal ir būtų įdomu :) Bet jau esu apturėjęs didžią ekskursiją po vasaros 5 :)
ten tik avinėlių tylėjimas palyginus su n.vilnia
Buržujau, matei kada Rocky Horror picture show? nesveikai geras ale siaubo miuziklas su nesveikais aktoriais ir dar nesveikesniu siužetu :)) rekomenduoju!
Na, gal reiks kada pabandyt :) Nematęs.
Patinka man šie tavo įrašai :], kadangi tyngiu pats ieškotis ir filtruoti gerus filmus nuo to šūdų cunamio kas yra mūsų dabartinis kinas ir tv, gelbėji gyvybę, ačiū! :]
Ačiū, labai malonu :)
manau filmai labai kritiskai teisingai, ir taikliai ivertinti, kiek paciam yra teke matyt; aprasymai siam bloge vienas idomesniu dalykeliu. cia gal viena is tu keliu vietu kur sueina tavo puikus people-shit poziuris
hmz, smagu, kad patiko. Tik gal pakomentuosiu: mano požiūris yra ne “people=shit”, o labiau “shitty people=shit” :)