SAVAITĖS PRAMOGA:
Office Space – Byvio ir Tešlagalvio kūrėjas ir net pats įgarsintojas pasirodo su plačiųjų ekranų filmu ir – gerokai nustebina! Labai vykęs filmas, senas geras kinas. Filmas apie biuro darbuotojus, kuriems įgrįsta darbas (stebina?), o dar jiems gręsia atleidimas, taigi jie prisigalvoja visokių būdų užsidirbti. Tuo tarpų vienas iš jų vaikšto užhipnotizuotas. Vaidyba be priekaištų, ypač tas vargšas akiniuotis, kurio stalą vis perstumdinėja, ir firmos šefas – fantastiški vaidmenys. Filmas pilnas stereotipinių personažų, tačiau jie visi pateikti ne banaliai ir ne nuobodžiai. Anaiptol, prie kiekvieno personažo padirbėta ir jie “atidirbti” gerai, o aktoriai parinkti labai vykusiai. Pažiūrėjęs šitą filmą pagalvojau, kaip jie gali beveik visą gyvenimą dirbti tose kartoninėse dėžutėse?.. Aš taip neištverčiau :) Taigi, pažiūrėkite šį gan seną filmą, gal pradėsite vertinti savo darbą.
SAVAITĖS PRAMOGA 2:
Hellboy – komiksai sugrįžta ir sugrįžta su nepriekaištingu vaizdu ir gera humoro doze. Filmas visiškai užvaldė – turbūt savo paprastumu, nes siužetas paprastas – blogis nugalimas, blogis atgimsta ir gėris laimi prieš blogį. Jau antras vykęs filmas pagal komiksą (pirmasis buvo 300) su smagiais personažais :) Pats Hellbojus – ciniškas ožiukas su ragais. Jo kolega amfibija – fantastiškas personažas, mums jis labai patiko. Laukiu antrosios dalies, kuri žada būti visai nebloga.
Moonraker – Džeimsas Bondas buvo kosmose – vaaaaau! Kvailas filmas, kaip ir visa Bondalogija, bet už šiuolaikinius Bondo filmus tikrai geresnis. Gal tiksliau pasakius, Bondalogija pasidarė kvaila tik nuo naujosios kartos Bondo filmų.
Lucky Miles – beviltiška imigrantų kelionė per Australijos plynes. Dvi grupės žmonių, paleisti vidury nežinomybės, bando surasti miestą, kuris yra neaišku kurioje pusėje. Daugumą jų išgaudo, tačiau lieka keli, apie kuriuos veiksmas ir sukasi. Filmas trijomis kalbomis, neįprastas kinas, bet labai geras kinas. Kartais kai pagalvoji, kiek valstybė dėl tokių imigrantų išleidžia pinigų – mašinos, darbuotojai, malūnsparniai… Ir dažniausiai dėl kelių durnelių, kurie kvailais būdais bando patekti į šalį. Aišku, po to pagalvoji, koks turėtų būti jų gyvenimas savo šalyje, jei tokiais būdais iš jos bėga… Tikrai geras filmas su daug neblogo humoro. Priverčiantis šiek tiek pamąstyti. Žiūrėtinas.
Nikto ne znaet pro seks – visiškas šlamštas, netyčiom atsiradęs pas mane. Tikrai neverta.
Sex And Breakfast – dar vienas visiškai nevykęs bandymas pastatyti filmą apie seksą. Prasta vaidyba, prastas siužetas, prasta režisūra ir viskas ten prasta. Nevertas.
Sex and Death 101 – ir dar vienas filmas apie seksą. Šįkart komedija, ir tikrai geresnė už prieš tai matytus filmus apie seksą. Filmas su nebloga, bet šiek tiek juokinga idėja apie vyruką ir nelaimingą meilę, bajeriukai neblogi, vienu žodžiu paprasta komedija be didelių priekaištų. Tačiau man tokio tipo filmai nepatinka, todėl daugiau ir nekomentuosiu.
Sydney White – pamatęs pavadinimą, viršelį ir aprašymą pagalvojau “o ne, dar vienas šlamštas”. Galvojau, kad vėl bus nevykęs filmas apie amerikiečių koledžo studentų karus, moksliukai prieš gražuolius futbolininkus ir kitoks šlamštas. Tačiau filmas tikrai nustebino. Nesakau, kad tai kažkoks naujas šedevras – ne, tai eilinė holivudinė komedija apie gražuolę, moksliukus, seksualiausias koledžo merginas ir t.t. Tačiau šįkart viskas gan skoningai. Pagrindinė aktorė labai puikiai vaidina kvailelę-durnelę, moksliukai – nestandartiniai ir labai geruliai ir, kas svarbiausia, aktoriai parinkti ne šleikščiai saldūs, kaip būna visuose filmuose. Koledžo gražuolis netgi visai normaliai atrodantis vaikinas, o ne raumenų kalnas su buku veidu. Pabaiga – kaip visada – laiminga, o blogietė sutriuškinama. Tačiau apskritai filmas labai smagus ir dažnai priverčia gerai pakikenti. Neičiau į kiną dėl tokio filmo, bet tingiam vakarui jis labai tinka. 5:0 pralaimi amerikietiški pyragai.
Tristan And Isolde – dar vienas filmų tipas, kuris man nepatinka. Pastatymas gražus, kovos nepriekaištingos, istorija tikra melodrama, bet man neprilipo. Gražu, bet nuobodu. Tiems, kurie dievina istorinius filmus, filmus apie mitinius ir ne tik Anglijos/Airijos/Škotijos didvyrius, gražias kovas su kalavijais, didingas meilės ir prakalbų scenas – šis filmas labai patiks.
Naked Gun: From the Files Of Police Squad – labai norėjau prisiminti šiuos klasika tapusius filmus, o kaip tik pirmosios dalies buvau ir nematęs. Laikai aišku nebe tie – filmas gal ir nebekelia tiek žavesio, tačiau jis man patiko. Atsipalaiduoji, pakikeni, pailsi nuo darbų. O absurdiškų scenų ir vykusių bajerių – pilna, bet tikriausiai šio filmo net nereikia komentuoti – daug kas juos žino ir daug kas juos matę. Labai gera filmų serija.
Vagis – informacijos apie šį trumpametražį filmą nedaug – dviejų jaunų lietuvių režisierių bakalauro/magistro darbas. Pastatytas pagal J. Biliūno apsakymą “Vagis” (1905!). Šiuolaikiniai laikai ir amžiaus senumo literatūrinys kūrinys – pasirodo suderinama sėkmingai. Filmo idėja ir visas pateikimas skaitant Biliūno tekstą – labai gerai, super mintis, super sugalvota. Tačiau koją kiša kartais nevykusi vaidyba ir prastokas operatoriaus darbas. Bet aišku, juk tai neprofesionalus kinas, reikalauti daug nereikia. Be to, žiūrint į lietuviško kino sceną, galima tik džiaugtis, kad yra nors trumpametražių neblogų filmų. Žvilgtelėkit, filmas neturėtų nuvilti. Jei patiko “Lietuviškos grožybės” ir AXX festivalis, šis filmas irgi patiks.
SAVAITĖS ŠLAMŠTAS:
Saw IV – pirmasis Pjūklas buvo labai geras, labai nustebinęs filmas. Tai buvo filmas su IDĖJA. Antrasis – irgi geras, tik pastatymas prastokas. Trečias – šlykštokas, perspaustas ir gan kvailas, bet patiko tuo, kad buvo užbaigtas trilogijos pasakojimas. O dabar pažiūrėjau ketvirtą – šlamštiškas, šlykštus, juokingas ir nevykęs filmas.
Tuo man visa trilogija ir patiko, kad joje buvo kažkoks cinkelis, kuris vis nustebindavo. O tos šlykštynės filme… Tokių ir per žinias gali prisižiūrėti. Tačiau ši dalis labai nuvylė ir visiškai sugadino nuomonę apie filmų seriją. Kas keisčiausia, šioje dalyje nuo pat filmo pradžios žinojau, kas bus “tas asmuo”, kas viską organizavo ir t.t. Negi taip skubėjo pastatyti filmą, kad neužslapstė visko, kaip praeitose dalyse?
Buvau Pjūklo gerbėjas dėl jo idėjos. Pirmose dalyse jis įkalindavo žmones, kurie nevertino gyvybės – ar savo, ar kitų. Baudė visokius narkomanus, atmatas ar šiaip ne pačius geriausius žmones. Tai buvo pagrindinis filmo cinkelis, dėl kurio tikriausiai ir mėgau šituos šlykščius filmus. Aišku, dar dėl ko patiko – tai psichologinis poveikis pažiūrėjus. O poveikis stiprus. Tačiau ketvirtoj dalyje visas tas dingsta – žmonės įkalinami šiaip sau, be jokios priežasties, lyg su jais norėtų tik pažaisti. Anksčiau Jigsaw žmones mokė, o dabar tiesiog žaidė. Filmas gerai tik vienu dalyku – paaiškėja, kodėl jis pradėjo taip elgtis su žmonėmis ir kodėl jis daro visus tuos kankinimo įrenginius.
Vienu žodžiu – filmas prastas, prarado savo vardą, prarado idėją, pasidarė šlykštus, kraujuotas ir nuspėjamas filmas.
Mestelėkite komentarą