Kažkada tėtė man pasakė: „Be aukštojo mokslo tu nieko gyvenime nepasieksi! Paminėsi mano žodį!“.
Menu tą žodį. Ir kikenu į kumštį galvodamas apie tai, jog lygiai už 1 paros skaitysiu pirmąją savo paskaitą visokiems studentams ir kitokiems prašalaičiams. Neturėdamas diplomo trololo!
„Paskaita“ tai pavadino „Komunikacijos fakulteto Informacijos dienų 2011“ organizatoriai – aš tai labiau pavadinčiau „internetų pabrowsinimas gyvai“. Nerijus (tas pats, lietuviškų memų šventovės lolz.lt vedlys), su kuriuo kartu skaitysim pranešimą, tai pavadintų „memų pardavimu“. Bet kaip bepavadinsi, nei vienas memas dėl to neliūdės.
Labai nemėgstu scenos, todėl šis organizatorių pasiūlymas buvo didelis spyris sau. Dar buvo ir džiaugsmas, nes kalbėsime apie mano labai mėgstamą dalyką: interneto memus ir jų prasmę. Todėl ir sutikau, nes kartu su Nerijumi turime viltį, jog po šios „paskaitos“ Lietuvoje atsiras nors keli šviežutėliai memų kūrėjai. Nes mums laikas į pencyją. Nes jau norisi vėl ko nors panašaus Utenos Friday arba į Zitą ir varškę. Nes jau pabodo štilis.
Kadangi išsikėlėme sau tokį kilnų švietėjišką tikslą, tai paskaitą pavadinome „Challenge Accepted!“. Buvome garbingai pridėti prie ID’11 lektorių nuotraukų galerijos, kurioje puikiai prisiderinome prie kolegų.
Štai tokiu grėsmingu vėzdu prieš renginį pasitiks jus Komunikacijos fakulteto studentai. Sakė reikalaus daugiau „Ežio“ pakuočių.
Kodėl pranešu likus iki renginio tik parai? Kad negalėtumėte susiplanuoti ir ateiti, ko pasekoje pripildyta auditorija sudarytų mums su Nerijum įspūdį, kad „čia dabar labai svarbiai turim pakalbėt“. Nes juk kalbėsim apie varškę, liūdną Keanu Reeves’ą, pedomeškį „TV Antenoje“ ir prisikėlusį Brazauską, taigi apie rimtumą negali būti jokios kalbos.
Jei iš tiesų, tai maloniai lauksime. Bet būsime supratingi, jei viršininkas jums neleis pasiimti laisvadienio.
Skip university – become a lecturer. Challenge accepted. Trololo : ) Šaunuolis!
Taip nenori, kad mes ten apsilankytumėm, kad aš net pradėjau mąstyt, kad reiktų nuvykt. Trololo.
Tik visiškai nesupratau, kodėl jūsų reklamą įdėjo vietoj pavardžių :)))
Su tais studentais…
dievuliau šventas, koks kietas dėstytojas, skaitys paskaitą apie interneto debilizmus :) memų profesionalas.
gerbtina. bybio šventikas, rimtas susižadėjęs vyras :)
labai laukiam ir šiandien sunkiai užmigsim iš nekantrumo :)
lolo,
tik neapsiverk iš liūdesio :|
man patiko išsireiškimas “bybio šventikas” – gan orginalu!
Dariau, žinai, jau ir savo Bažnyčią galėčiau įkurti :))
Lauksiu komentarų kaip sekėsi. Jei pavyks čia, jau turiu Tau sugalvojus kitą paskaitą kitoj auditorijoj :)
Na, kaip sekėsi, tai geriausiai papasakos klausytojai :) Aš komentuoti nenoriu :))
Tas faktas, kad kalbėjot iki 12:50 ir niekas nepaliko auditorijos, pasako velniškai daug. Įprastai paskaita trunka 12:30 ir 80 proc. atvejų jau 12:25 pusė būna susidėję daiktus ir žvalgosi į duris. Žodžiu, win!
Laiko klausimams neliko, tad bandau čia: sakai, jog pirktum prekes su troll face. Bet a) kodėl tokių prekių dar nėra? Gi puikus rinkodaros sprendimas būtų. Ar tai tik iki LT dar neatėję? b) ar memų komercializavimas neiškreiptų jų esmės? Gi visas šis dalykas yra visiškai grassroots, jokio pelno nesiekiantis, galbūt dėl to toks ir sėkmingas.
Buvo žiauriai super. Tikrai nesitikėjau, kad viskas bus taip informatyvu. Matosi, kad tikrai įdėjot pastagų ruošiantis, o ne šiaip pasapaliot atėjot. Neveltui visi išėjo su šypsenom veide ir kupini gerų emocijų:}
patikopatikopatiko :) Jums, tamsta, auditorijoje būti tinka
Dėkui visiems už melagingus pataikavimus, tikrai paglosto mano jautrią širdį! :)
Karoli,
gal ir tavo tiesa – iš tiesų ir aš stebėjausi, kaip visi galėjo dvi valandas išsidėti :) win win. Su Nerijum planavom, kad kalbėsime po pusvalandį, bet aš kadangi neturiu didelės pristatymų patirties, tai visiškai nepaskaičiavau, jog mano dalis gali užtrukti virš valandos :))
Tokių prekių jau pasitaiko, bet ne Lietuvoj (Lietuvoj rinka per maža). Jei kalbėtume apie aksesuarus su rage faces, tai jų apstu ir per Ebay galima visko įsigyti. Aš labiau kalbėjau apie kasdienes prekes, pavyzdžiui minėtus gaiviuosius gėrimus ar kokį nors saldainį. Jei kokioj nors šokolado parduotuvėj pamatyčiau Forever alone šokoladą, tai būtų mano pirmas pirkinys tokio tipo parduotuvėje :) Kodėl tokių prekių yra nedaug ir neišnaudojama galimybė – atsakyti negaliu. Gal tiesiog įmonės tingi rizikuoti arba lygiai taip pat nežino, jog iš memų galima uždirbti? Tas pats buvo su varškės memu – įmonės nereagavo į judėjimą, nes nei vienas nė per plauką neįsivaizdavo, kad prisijungus galima kažko pasiekti “iš pelno pusės”.
Memų komercializavimas iškreiptų esmę tiek, kiek tie memai būtų darkomi dėl pelno. Tarkime, minėta demotyvacija.lt skatina žemą demotyvacijų kokybę, nes tokios, masėms patrauklios demotyvacijos “geriausiai parduoda”. Tai gal tiesiog galima daryti prielaidą, kad jeigu kažkas naudotų memus komerciniams tikslams visiškai jų neiškreipdami, manau viskas būtų OK (gaiviųjų gėrimų pavyzdys ar baro meniu pavyzdys). O jeigu memą pelnydamiesi iškraipytų, pvz visiškai pakeistų memo prasmę norėdami pritaikyti prie produkto, internetai galimai net nekreiptų į tą reklamą dėmesio ir pelno siekimas nepavyktų. Šita linkme dar reiktų pamąstyti. Nesuvirškinu dabar tvirto atsakymo, nors esu linkęs prie nuomonės, jog panaudojimas komercijai memui blogos įtakos nepadarytų. Visuomet liktų nekomercinė pusė.
Aš irgi manau, kad suderinama, bet kartu smagu būti būtent šiuo momentu, kai žinai, kad memai nėra mainstream ir gali turėti private jokes su jais susijusius. Ką gi, laukiam to šokoladuko!
Paskaita buvo idomi. Aciu.
Paskaita buvo visiška nesėkmė, lyginant su tuo, ko mes iš jūsų tikėjomės. O neišėjom anksčiau laiko vien dėl solidarumo, nenorėjom varyt streso pirmą kartą univere apsilankiusiam žmogui.
Mantai, suklydai – univere teko pabūvoti. Tik į auditorijas nepatekdavau…
Mantas sakyčiau labai jautrus kitų atžvilgiu, na bet mes, likę studentai – nepasakyčiau. Iš Informacijos Dienų kitų paskaitų patirties galiu pasakyt, kad kam nepatinka išeina nieko nelaukę. O čia dar ir ilgiau visi sėdėjo, tai tikrai ne iš mandagumo salės turinys nepakito. :D
ta proga manau pats laikas sukurti klecko meme ……. (evil laugth) …
Andriau, aš kaip tik klausytojams tą ir siūliau! Ir dar parodžiau paveiksliuką, kuriame aš su megztuku.
As labiau kurybingas
Dėl reklamos ir memų – Lietuvoje, manau, ne tik kad rinkodaristai nedrįsta jų naudoti/rizikuoti, bet ir gal nelabai jų supranta, tingi domėtis. Kaip parodė varškės atvejis, kritinė masė yra, su memais galima buzz’ą pa(si)daryti.
Galvočiau, kad ledus turėtų bandyti pralaužti tokie brand’ai kaip Coffee Inn (kad ir pradžiai ant savo lentų su kreidelėm galėtų memus papaišyt), koks Ežys galėtų, LABAS. Pastariesiems tobula erdvė būtų Facebook, tokias bendruomenes turi, bet kol kas neteko matyti žymesnių atvejų (nors Ežys kažkada kažką su planking darė, konkursėlį or smth).