Kas nėra turėjęs problemų su Teo, pakelkit rankas. Tokių, spėju, būtų mažuma (nebent išvis neturėjot su Teo reikalų). Baisius ir juokingus žmonių pasakojimus galite rasti bet kur internete – tokių šimtai, jei ne tūkstančiai. Aš pats esu rašęs apie Teo net kelis kartus, nes paslaugų prastumas neapsakomo lygio. Šįkart bėdų su jais neturiu (jau pusę metų esu laisvas nuo visokiausių jų sutarčių), tačiau vis tiek yra ką papasakoti.
Daug juokiausi skaitydamas straipsnį apie Teo darbą, kai norima panaikinti mirusio žmogaus sutartį su jais. Mirė žmogus? Tegu rašo prašymą, atjungsim telefoną. Vis bandau įsivaizduoti situaciją – ateini pas darbuotoją, pasakai, kad mirė toks ir toks žmogus ir nori, kad jam atjungtų telefoną. Suprasčiau, jeigu paprašytų įrodymo, kad jis mirė. Tačiau kai paprašo, kad tas žmogus parašytų prašymą… Ar jie tiesiog nesiklauso, ar įmonės intelekto lygis yra žemiau jūros lygio? :)
Tokia štai paprasta istorija. Man nutiko (nutinka) truputį kitokia ir „nespaudžianti“ galvos. Jau pusę metų praėjo nuo tos dienos, kai nuėjau į Teo aptarnavimo centrą, pralaukiau ten pusantros valandos ir pagaliau galėjau padėti parašiuką po ilgu tekstu, kad nutraukiu visas galimas sutartis ir nutraukiu bet kokius ryšius su Teo. Tą dieną švenčiau ilgai :) O tada, po mėnesio, sulaukiu sąskaitos. Po dar vieno mėnesio – dar vienos sąskaitos. Siuntė kaip ir anksčiau. Skirtumas tik tas, kad tose sąskaitose visur suma 0,00 LTL. Tai taip sėdėjau ir mąsčiau – o jei būčiau užsisakęs sąskaitas gauti paprastu paštu, ant popieriaus? Ar irgi siųstų ir be reikalo naudotų popierių ir rašalą? :) Man tiesiog yra keista, kokio kvailumo sistemą reikia sugalvoti, kad nebeegzistuojančiam savo klientui vis tiek siųstum sąskaitas už paslaugas – kad ir nulines.
Tai tiek. Dar turiu PATARIMĄ: jei esate su Teo pasirašę sutartį šimtui metų ir jums staiga jos nebereikia, paskelbkite skelbimų puslapiuose, kad atiduodate internetą (jei sutartis dar buvo pasirašyta kokios nors akcijos metu, tai pliusas jums). Sąskaitos pervedimas kitam žmogui kainuoja 20 litų ir visas vargas tebūna su tuo žmogumi nueiti į aptarnavimo centrą, pralaukti kelias valandas eilėje ir pasirašyti kelis dokumentus. Kodėl to reikia? Jei nepastebėjote visų sutarties sąlygų, tai sutarties nutraukimas jums atsieis ne vieną ir ne du šimtus litų… Taigi, apsimoka.
Tu gal gauni per Mano TEO svetainę?
Pas mus kaime žiemą nieks negyvendavo, tai telefoną tam laikui atjungdavo. Ir siųsdavo 0.00Lt popierines :)
Jo TEO pasirodė visu gražumu. Čia kažkada skaičiau straipsnį, kad klientai nenustoja bėgti iš TEO. Po keletos dienų jau buvo kalbama, kad TEO padėjo taikytis su savo klientais. Kaip pagalvoju, tai kurių velnių reikėjo iki tokių nesamonių prieiti, ne jau jie ten visiškai negalvoja apie pasekmes.
telekomas ir lieka telekomu. Va dar vienas atvejis – žmonėms nei iš šio, nei iš to pasijungia tas jų kažkoks “maksimalus greitis”. Net nepastebėjo. Pasiėmė sąskaitą po dviejų mėn. O ten ar ne 8 lt per dieną. Jei jau pajungta, tai neatsijungia savaime. Tikri spąstai. Atjungiau. Po pusės mėnesio vėl tas pats tik šį kartą jau ir dienos internetas, ir ten “apsauga” kažkokia, viskas įjungta.
Jei dabar uz optiniu kabeliu gaunamą internetą moku 26 lt/mėn., kur siūlot pereit? (kabelines TV man nereikia)
Vienas iš TEO nepatikusių sprendimų – kad anksčiau savo DSL interneto vartotojams leido mokėti nepilną abonentinį mokestį už telefoną (10 Lt vietoj 23 Lt, jei tau užtenka įeinančių skambučių, nenori pats skambint), o vėliau, kai atsirado nauji greitesni ir pigesni planai, pareiškė, jog nuo šiol visi interneto vartotojai turi (net jei jiem ir nereikia) mokėti pilną telefono abonentinį mokestį “linijos išlaikymui”. Nors iki tol linijai užteko mokėti ir pusę kainos. Teko skaityti, kad buvo paduotas skundas už vertimą naudotis nereikalinga paslauga į RRT, tačiau, nors ir atidžiai sekęs, niekaip neatkapsčiau jokių to skundo išnagrinėjimo rezultatų.
Dar vienas negražus dalykas buvo šią vasarą atsiradę nauji keturiskart greitesni ir tik litu brangesni planai be įvedimo mokesčio. Kad viskas neatrodytų taip šviesu ir gražu, TEO išskelbė, kad naujas internetas dėl techninių priežasčių neveiks (arba labai prastai veiks) su senais modemais (gautais/pirktais iš paties TEO) ir dėl to reikia naujų modemų, geriausia iš jų pačių, kurie kainavo apie ~180 Lt, bet jei imi su trijų metų sutartim – tik 20 Lt. Nusprendžiau pamėginti su senuoju modemu. Viskas šauniai veikė ir jau pusmetį tebeveikia, užteko tik porą skaičiukų nustatymuose įrašyt (tikrai visai nesudėtinga). Beje, plano keitimas užtruko regis apie mėnesį, nors buvo nurodyta, kad max terminas 2 savaitės, ar 10 darbo dienų.
Šiaip TEO naudoju ne iš gero gyvenimo, o dėl to, kad vedantis internetą visai nebuvo, beje ir dabar (per 7 metus) nelabai teatsirado kitų tiekėjų rajone. Iš kitos pusės reikia pripažinti, kad man jie ryšį suteikia nors ir lėtoką (10kart greitesnio, bet ta pačia kaina šviesolaidžio, aišku, net TEO neapsimoka mums tiekti), bet stabilų ir kokybišką, įsigyjant internetą modemą nuomavo nemokamai, o paskui pigiai pardavė – ir veikia šauniai. Be to, ir kitos telekomunikacijų kompanijos ne angelai. Visi turbūt girdėjo apie neseną OMNITEL išmįslą žmonių minimalius prakalbamus mokesčius individualizuoti – kiekvienas pagal tą idėją turėjo mokėti bent tiek, kiek vidutiniškai prašnekėdavo pernai metais (ikikriziniais, vis dar ekonomikos pakilimo laikais) ;D
TEO tikrai pirmauja pagal „gražių“ atsiliepimų kiekį. Beje, labai geras patarimas dėl sutarties perrašymo — aš taip ir padariau išvažiuodamas iš Lietuvos.
Tiesa, nutiko kartą ir labai pozityvus dalykas su TEO, kurį esu savo tinklaraštyje aprašęs: http://karolis.pocius.lt/teo-naujas-pavadinimas-naujas-poziuris/ — aišku po to sekė visa virtinė kitų nesusipratimų. Geriausias bajeris tai kai paskambini jiems ir aiškini atsiliepusiam konsultantui apie Linux, dd-wrt, ar panašius dalykus, kurių jų standartiniuose atsakymuose nėra, todėl jie nežino ką tau pasakyt.
Ezero sala, pabandyk Skynet internetą, jei tavo rajone yra, taip pat šviesolaidis.
O dėl to, kad reikia rašyti kažkokį prašymą mirusiam asmeniui, tai teo žmonių intelekto lygio testas, kurį šios firmelės darbuotojai dažniausiai atlieka be galo stublinačiai.
Tas pats galioja ir jų konsultantams, ne vieną lt esu išeidęs, o esminio klausimo ar kabeliu(standartas) ar USb jungiesi nėra klausiama.
Jei klausi Teo kažko nestandartinio, tikėkis tūpo fantazijų lygio atsakymo, su potekste, kad pats esi kvailas.
Teo yra blogis, jei yra alternartva geriau jau ja ir pasinaudoti, nes blogiau nei Teo negali būti.
Šiek tiek panaši istorija… Buvau prisijungusi prie vieno socialinio tinklalapio. Po gero pusmečio save ištryniau. Tačiau ir toliau mano elektroniniu paštu ateina pasiūlymai, kad tą, aną ir dar trečią įtraukčiau į draugus. Patikrinau: tikrai esu ištrinta. Taip ir nesupratau, iš kur tie norintieji su manimi draugauti atsiranda. Kaip kokie vaiduokliai :D
heh, kaip keista, kad nei vieno prieštaraujančio komentaro :)
teo reiktų susimąstyti :)
aną kartą kai rašiau apie juos, tai jų darbuotojų atsirado, puolė ginti savo darbovietę.
Kiba laikai keiciasi :)
Taip, juos suprasti sunku. Namie turiu TEO telefono linija, draugai dovanojo nebereikalinga TEO DSL modema, galvojau, gal paimsiu ta ju pigiausia interneta? Klientu aptarnavime teiraujuosi, kiek kainuoja uzsisakyti, jei pats ju sena modema ikisciau i telefono lizda ir susikonfiguruociau? Pasirodo, jei vadybininkui kompe tereikia tik paukstuka padeti ties mano abonentu, kad uzsakau interneto paslauga, tai kainuoja 200 ar dar daugiau! O jei noriu moketi tik menesinius mokescius, tai turiu pagal akcija pirkti nauja modema ir keliu metu sutarti :( Taip ir nesupratau, kodel TEO nereikia dar vieno vartotojo, kas menesi mokancio uz dar viena paslauga? O gal ne papildomos pajamos svarbu, o svarbu eilini karta ka nors isdurti? :)
(naudingi patarimai paGoogl’inus: “teisingiskundai”)
Koks dar TEO, telekomas ir viskas tuo pasakyta :)
Nesuprantu kodėl ir čia kaip ir delfyje sprendžiama kažkokio iki galo nesupratusio ką jam sako žmogaus mintis. Numirė žmogus, praneši į TEO, konsultantas pagal TEO taisykles pataria atvykti parašyti prašymą atjungimui. Tik visiškas idiotas gali suprasti neteisingai, kad prašymą reikia rašyti mirusiąjam :)). Juk logiška, kad jis jau nieko nebeparašys. Kam reikia pūsti tokį burbulą ir dar visiems kartu piktintis. Pati buvau tokioje situacijoje: užpildžiau prašymą, pateikiau mirties liudijimo kopiją ir viską atjungė.
Na kokie kvaili ir keisti kai kurie žmonės net baugu.
kaip graudžiai juokinga, kai TEO darbuotojai savo klientus vadina idiotais… sveikinu, Monika. kokie darbuotojai, tokia ir įmonė.
Iš kur tiek lojalumo savo įmonei su tokia gera reputacija.
ezerosala
kaip tik galiu pasiulyti savo skynet sutarti, internetas tikrai geras tik beda, kad turejau issikraustyti i kita gyv. vieta o ten skynet paslaugu neteikia. Nutraukti sutarti man dabar kainuotu ~600 Lt :'( nerandu zmogaus, kuris isgelbetu mane. Sky silver planas, dar 3 men. kainuotu po 24,50 Lt po to po 49 Lt/men.