Gavau atsakymą iš Vilniaus autobusų parko dėl skundo. Su pasimėgavimu paskundžiau nuprotėjusį vairuotoją, kuris bilietėlius bežyminčius žmones vadino „kurv*mis“ ir šiaip labai įspūdingai liejo įniršį ant keleivių. Dar be to sukėlė žiaurokas avarines situacijas.
***
Atsakydami į Jūsų 2010-10-12 skundą, informuojame, kad pasitvirtino 2010-10-07 dirbusio 47-uoju maršrutu Centras-Konstitucijos pr.-Žvėrynas-Pilaitė, 9 grafiku, Jūsų minimu laiku, autobuso vairuotojo-kontrolieriaus darbo ir etikos elgesio pažeidimai, aptarnaujant keleivius, todėl UAB „Vilniaus autobusai” generalinio direktoriaus įsakymu jam yra skirta drausminė nuobauda – papeikimas. Vairuotojas-kontrolierius yra įpareigotas griežtai laikytis Kelių eismo taisyklių ir pareiginių nuostatų, jam priminta, kad, tikrindamas keleivių važiavimo bilietus, būtų atidus, rūpestingas, mandagus, kalbėtų tik valstybine kalba ir nesikeiktų. Jo darbas tam tikrą laiką bus stebimas ir kontroliuojamas.
Nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome Jūsų, susidūrusio su nesklandumais ir nepatogumais viešajame transporte dėl mūsų įmonės vairuotojo-kontrolieriaus nepateisinamo, nekultūringo, nepavyzdingo elgesio, ir, tikimės, kad tokių ar panašių atvejų bus tikrai mažiau.
Dėkojame Jums už pastabas, už tai, kad naudojatės mūsų įmonės paslaugomis ir visuomet, pastebėjus netinkamą maršrutinių autobusų vairuotojų elgesį, nekultūringą aptarnavimą bei kitus pažeidimus darbe, prašom mus informuoti.
Sėkmingos Jums dienos!
Pagarbiai
Elytė Bereikienė
UAB „Vilniaus autobusai” Eismo tarnybos Eismo skyriaus dokumentų tvarkytoja
Verkių g. 52–224 kab., LT-09109 Vilnius
Tel. (8 5) 273 8695 Mob. 8 655 25 790
El. paštas: atsiliepimai@vap.lt, eismas@vap.lt
***
Autobusų parkas man visada buvo tokia įmonė, kurią traktuoju kaip kažkokio sovietinio verslo modelio atmainą. Toks užsilikęs įvaizdis, o gerinti jo jie niekaip nesugeba. Todėl šiek tiek esu skeptiškas skaitydamas šį laišką. Tiesiog susidarau tokį įspūdį, kad „savų“ jie ten bausti nenori, o kad visi būtų ramūs, skundikams parašo tokius va gražius laiškus. Gal kas žino, ar nuobaudos egzistuoja ir ar tai, kas parašyta, yra tikra? Nes norisi tikėti, jog verslas ir aptarnavimo sfera Lietuvoje gėrėja ir visokie nervų nenulaikantys darbuotojai yra apmalšinami.
O gal mėginti paprašyti nuobaudos dokumento kopijos? Vardo ir pavardės jie man nepasakė, nors prašiau. Bet gal įmanoma?
Man įdomu koks atsakymas būtų tave tenkinęs? Ta prasme nekeltų tau abejonių, jog vairuotojas tikrai buvo nubaustas(nuplaktas ir viešai pažemintas).
Nes man šitas jų atsakymas, nors ir formalaus tono, bet tikrai geras. Iš kur tiek įtarumo?
Tai geras atsakymas, nieko nesakau :)
Tik man VAP įvaizdis toks savotiškas, kai nesinori tikėti, jog tai tiesa :)
Čia gal kalbu taip dėl to, jog prieš tai šiek tiek su jais susirašinėjau, tai visas jų atrašinėjimas neužtikrintas pasirodė :)
Iškart vairuotojo adreso paprašyk, tuomet galėsi nubaust “tinkamai”, jei laiško turinys neatitiks teisybės. Buržujau, eik NORMALIAI dirbt. nes akivaizdu kad turi per daug laiko…
Giedre, tipo kad paskundžiau gaidį vairuotoją, tai jau turiu per daug laiko? Padariau tai per pietų pertrauką, jei ką. Moteris vadinantis kurv*mis ir vaikus siunčiantis na**ui vairuotojas man žavesio nesukelia.
Ir mano kuklia nuomone, jei žmonės nesiskųstų paslaugomis, jos ir negėrėtų.
Bet kai pvz koks pareigūnas tave nubaus neteisingai, jokiu būdu neapskųsk jo sprendimo. Ir kai taksi vairuotojas paims dvigubą mokestį, nesiskųsk. Ir kai poliklinikoj tavęs deramai neaptarnaus, patyliukais kentėk. Ir panašiai.
Blin, su tavim turėtų būti sunku gyvent :))
Giedre, deja, Buržujus tikrai turi per daug laiko, pagiežos ir nepatiklumo. Na,jis toks yra, o koks yra – tokio ir reikia, matyt. Juk nei aš, nei tu vairuotojo neskųstumėm, greičiuaisiai?
Manau, Buržujus išsrįstų nueiti ir paprašyti, kad parodytų tą įsakymą, ar ne?
Beje, visom keturiom, kad pranešei apie tokį vairuotoją.
Buržujau, o tas vairuotojas kartais ne lenkas (prieš lenkus nieko prieš neturiu, užtat turiu žmoną lenkę :)), pažilęs toks? Nes katais sutinkus aš jį, keikiasi kaip šiaučius.
Man į skundą niekas nieko neatsakė, kai skundžiausi, jog sugebėjo žmogų suspausti tris kartus su durimis ir net pradėti važiuoti. Jokios reakcijos.
Simai, tu visiškai teisus :) Ne turėtų, o yra, paklausk mano moters :)
Jurki, lygtais ir ne lenkas. Pagyvenęs, su akiniais. Elgėsi ypatingai bjauriai. Paprastai nekreipiu dėmesio, jei matosi, kad žmogui tiesiog bloga diena, bet šis jau buvo išskirtinis variantas :)
benami, man irgi nieko neatsakė, kol neparašiau darbuotojų emailais. Susiradau kažkokį klientų aptarnavimo direktorių, CC pridėjau VAP direktorių ir tuomet greit mano skundas buvo perduotas :)
Bet tu tai nenuilsti :))) Teisybės ieškotojas, žaviuosi. Nes pati mintyse papykčiau ir užtektų. Aišku, neteko su tokiu dalyku susidurti… Gal, sakau, dėl to, kad Kaune vis dar galima pro visas duris lipti, tai nėra to konatkto tarp keleivių ir vairuotojo.
Iš tiesų tai man nepatinka toks požiūris, kad mane vadina teisybės ieškotoju :) Aš juk padarau visiškai normalų ir civilizuotose šalyse priimtiną dalyką – informuoja įmonę apie netinkamą jos darbuotojų elgesį. O pas mus vat neįprasta taip daryti, nes dar yra senas paprotys, kad jei pasiskundi kieno nors elgesiu, esi menkysta – todėl visi vengia tai daryti. Jei visi taptų socialiai atsakingi, visuomenė pati pradėtų gražėti ir kultūringėti.
Na bet ačiū už palaikymą, malonu išgirsti :)
matai, Jurki, aš, priešingai nei Buržujus matyt per daug empatijos turiu ir per daug su savo pacientais lyginu, bet mano nuomone, tai yra mažmožis kuris maskuoja bet kiek kitų problemų. Vadinkit mane naivia or smt, bet kartais žmonės turi shity days. ir nieko tu negali padaryt. nes kartais mažos problemytės atitraukia nuo didesnių. Aš tik norėjau kad Buržujus žinotų kaip aš į tai reflektuoju. Kartais tai padeda :D
Nors tau ir šūdina diena, niekas tau nesuteikia teisės su kitais elgtis kaip su šūdais. Mano toks paprastas požiūris :)
Jei sergi tai sedek namie ir neplatink savo ligos, ypac kai per diena kontaktuoji su keliais tukstanciais zmoniu.
Jei ciaudedamas prisidengi, kosedamas- taip pat, tai ir depresuodamas gali ta pati puikiai padaryt.
As taip darau. Net kai buna visiskai shitty day- kitiems jos neshittinu. Bet jei man butu shitty day ir is visu jegu stengdamasis neshittinti kitiems, pamatyciau toki vairuotoja- tureciau daug problemu. Gal luzusi ranka, o gal ir kaltinimai kokiu nors VAP inventoriaus (suprasti- kokio stitveriamojo stiklo) suniokojimu. O gal ir darbuotojo (aciudie bent jau provokatoriaus- lengvinanti aplinkybe) silpnu ar netyciom, neduokdie, vidutiniu kuno suzalojimu.
Neverta taip rizikuoti kai tokie kaip as dar laisveje vaiksto.
ir šiaip elementarus darbuotojo etiketas – palik savo šūdiną nuotaiką namie. aš visokia esu dirbus, pikta, sulūžus, išsigandus, pachmielna, bet nesiuntinėjau net pačių didžiausių urodų. todėl irgi niekad nepateisinsiu tų darbuotojų, kurie mane paverčia jaustis šūdinai. keista, bet vairuotojų nesu sutikus itin bjaurių, gal mažai važinėju. bet štai stočių KASININKĖS yra apsaugok dieve :D jauties kaltas, kad perki bilietą. kartą palangoj paklausiau, ar autobusas į vilnių pro kauną važiuos tai pradėjo šaukt, kaip jis važiuos man per kauną, jei jis pro šiaulius važiuoja, pro šiaulius! nu sorry, gal aš jai pasirodžiau visiška atlieka, bet tada man tai buvo normalus klausimas:)
šaunu, kad skundies. bet man atrodo jiem px;)
hokai, sutinku, kad per shity-day fazę reik sėdėt namie, gal tuoj ir TLK-10 klasifikacijoj ji atsiras, ir bus galima imt “biuletenį” “tomis dienomis” (greičiausiai visos moterys turėtų gauti laisvadienius 3-4 dienas per mėnesį), tačiau aš norėjau pasakyt, ką tai pasako apie žmogų, kuris tokiai situacijai dedikuoja ištisą įrašą.
Oi Vilnius Vilnius ir jo viešasis transportas su kontrolieriais, vairuotojais ir keleiviais. O atrodo turėtų būti pavyzdys, visgi sostinė. Pasitaiko čia ne tik įdomių vairuotojų, bet dar įdomesnių keleivių, o visų įdomiausi kontrolieriai. Pykčio aura tiesiog skraido ore. Vairuotojas apšaukiamas vos jam pasivėlinus atidaryti duris ar sustabdžius per staigiai, nes koks lengvojo automobilio vairuotojas nemoka eismo taisyklių, tada tas autobuso vairuotojas apšaukia kokį apsižioplinųsi keleivį, pastarasis sustoja vos įlipęs į autobusą ir taip užkerta kelią kitiems pasiekti bent autobuso vidurį, o tada dar įlipa teta kontrolierė ir tave apšaukia vien dėl to, kad tu važiuoji autobusu. Iš esmės, mano galva, čia visiems reikia kultūros ir tinkamo elgesio pasimokyti.
Kiek girdejau troleibusu vairuotojai nemaza dali atlyginimo gauna priedais ir jei ganamas nusiskundimas, tai to priedo negauna.
Buržujau, o tai kokia ten situacija buvo? Kodėl tas vairuotojas tuos keleivius apšaukė?
Man tai patiko pareigybė nurodyta šitame atsakyme – “Eismo tarnybos Eismo skyriaus dokumentų tvarkytoja”. :D Seriously. Toks įspūdis, kad kažkas pavedė savo sekretorei parašyti belenkokį atsakymą, o ta labai nenorėjo vartoti žodžio “sekretorė”
Giedre, o tai ką tai pasako apie žmogų? K’mon, tai juk asmeninis tinklaraštis! Visada rašiau kas užeidavo ant seilės ir, tikiuosi, visada taip ir rašysiu, kad netapčiau dar vienu eiliniu “publikaciniu tinklaraščiu”, parašančiu vieną rimtą įrašą per metus :)
Justai, jis tiesiog siuntinėjo keleivius į visus galus ir ant jų keikėsi. Jei kas nors sustodavo pasižymėti bilietėlį, tai sulaukdavo tokios tirados, kad ausys linko net man, neblogam keikūnui :) Žmogus įspūdingai liejosi, ne šiaip pasikeiksnojo, todėl ir rašiau skundą. Plius dar nuprotėjęs vairavimas, kai kas minutę po avarinę situaciją.
Taigi, apie viską iš eilės:
Atsakymas. Atsakymas yra normalus. Vairuotojus tikrai baudžia. Jei norėjai gauti nuotraukas, kur vairuotojas stovi ant kelių kamputyje, tai to ir negali gauti. Apie papeikimus ir kitus dalykas tai gali pasiskambinti ir pasiklausti, paaiškins manau. Pirmiausia, kad vairuotojui gali nuimti priedą “už eismo saugumą ir kultūringą aparnavimą”. Tai jau yra materialinė bausmė. Antra, jei būtų taip vadinama 13-alga, su papeikimu jis jos greičiausiai negautų…
Situacija: Labai labai abejoju, kad nors vienas vairuotojas visus taip jau be priežasties visus siuntinėtų. Tikėtina, jog buvo kažkokia priešistorė. Rašai, kad sukėlinėjo avarines situacijas. Ar apie tai pranešei policijai, ar tiesiog tylėdamas stovėjai ir žiūrėjai nieko nesakydamas net ir tam pačiam vairuotojui? Ar autobusas vėlavo? Jei vėlavo, tai labai tikėtina, kad nervavosi būtent dėl to, kad nespėja pagal grafiką ir labai gali būti, kad jau ne vienas keleivis tikėtina ne ką malonesniais žodžiais paaiškino vairuotojui ką galvoja apie tai, kad “sukėlėt bilietų kainas, o dabar važiuoji kaip kiaulė ir ne pagal grafiką”. Natūralu, kad pradeda skubėti, žmonės lėtai sulipinėja dėl idiotiško vieno komposterio prie priekinių durų, atitinkamai pradedama dar labiau vėluoti, pradedama dar labiau nervuotis. Ar tai pateisinama? Ne, tai nepateisinama. Aptarnavimas privalo būti kultūringas, nieko siuntinėti negalima. Tik va niuansas vienas – negalima siuntinėti ne tik vairuotojui keleivių, bet ir keleiviams vairuotojo ;)
Labai gaila, kad yra daug nepakantumo iš abiejų pusių – vairuotojai koneveikia keleivius, o keleiviai – vairuotojus. Dėl to yra labai liūdna.
p.s. VAP pradirbta beveik 10 metų, puikiai suprantu ir nepatenkintus keleivius, ir kartais piktus vairuotojus
Aišku, ačiū už atsakymą :) Nuotraukų su vairuotoju gauti nenorėjau, tiesiog nebuvau tikras, ar šie dalykai rašomi ne dėl skundų nuraminimo. Džiugu, kad kažkas daroma.
Autobusas nevėlavo nė trupučio, keleiviai lipo labai greitai (jau išmoko greit lipti piko valandomis) ir niekas nepasakė vairuotojui nė žodžio, nors jis juos siuntinėjo. Tik todėl skundą ir rašiau – rėkti ant žmonių, nors jie elgiasi mandagiai, negalima. Ir jokio skirtumo, kokia priešistorė :) Negalima ir tiek, jei taip nesugebi – nedirbk aptarnavimo srityje.
Neneigiu, būna ir keleivių perliukų. Tokius kartais irgi norisi kam nors priduoti. Bet tai nesuteikia teisės darbuotojui vadinti kitų kurv**is.
Dar pridėsiu, jog labai jau nuostabu, jog piko metu 47-as važiavo laiku. Tai beveik stebuklas :)
Nuobaudos skiriamos ir net labai realios, dėl to gali būti ramus. Tiesa, nelabai įsivaizduoju kaip “pasitvirtino 2010-10-07 dirbusio 47-uoju maršrutu Centras-Konstitucijos pr.-Žvėrynas-Pilaitė, 9 grafiku, Jūsų minimu laiku, autobuso vairuotojo-kontrolieriaus darbo ir etikos elgesio pažeidimai”. Kaip tas pasitvirtino tai neįsivaizduoju, nebent anas prisipažino…
Kaip jau minėjau, tai neteisinu vairuotojo. Taip elgtis negalima. Dėl to, kad tuo metu kai Tu matei tą situaciją nei vienas keleivis nieko nesakė, nereiškia, jo to nebuvo prieš 10 minučių ir tas agresyvumas liko būtent iš praėjusio konflikto. Arba nieko nebuvo, tiesiog piktas ir nesivaldantis žmogus, kuriam tiesiog ne vieta tokiame darbe.
Apie keleivių perliukus tai jau atskira ir ilga tema :)
p.s. pamąstymui – o kur vairuotojas gali priduoti keleivį, kuris dėl savo blogos nuotaikos pasiuntė jį labai toli kokius 25 kartus ir dar išlipęs apspjovė langą? :)
Pasikartosiu, kas buvo prieš 10 minučių, nesuteikia teisės siųsti kitų žmonių vienon vieton :)
Tuomet taip visi galėtų siuntinėti visus, nes per dieną koks nors durnius visuomet atsiras.
O dėl keleivių – jie negauna už tai pinigų. O kadangi vairuotojas yra dirbantis žmogus, gaunantis už savo darbą algą – jis privalo atitinkamai ir elgtis. Nebent VAP darbo politikoje priimtina, kad “ant” klientų galima keiktis :)
Pavardės vairuotojas nepateikė, pažymėjimo nesimatė. Tad skunde surašiau tik duomenis, kaip jį ten atsėkė, nesu tikras.
Pasikartosiu – neteisinu vairuotojo, jau rašiau tai.
Kad keleivis negauna už tai pinigų dar nereiškia, kad gali rėkti ant to, kuris gauna už tai pinigus. Čia buvo tik pamastymui, teorinė situaciją, kurią galima pritaikyti bet kurioje srityje :) Iš visų pusių kartais pritrūksta kultūros, mandagumo ir šaltų nervų, tad taip ir gaunasi.
kaip jei padirbet vairuotojo vietoja o vairuotojas vietoj jus, gal tada suprasit kas kaltas kas ne
BURŽUJAU, tu esi žmogus vertas pagarbos. Pažistu žmones, kurie vertina žmogų, tik už veiksmus nesurištus su pinigų uždirbimu, ir gali padariti veiksmą dėl savo įžeistos garbės. Jie sako: “Kai tu veiki dėl savo garbės, butent tuo momentu tu esi tikras žmogus, o ne tada, kai leidi pinigus “Akropolyje”. Tokiems kaip giedrė ir kitoms moterims (nors ir su viriškais litiniais organais) sunku tai suprasti, nes jie neįsivaizduoja kam ta garbė išvis reikalinga. Jie visi tokie paklusnūs, niekada nisiginčija su viršininkais, už tai su paprastesniu žmogumi gali elgtis labai “kietai”. O ta garbė… Ji juk tik trukdo “normaliam mužikeliui” kalti pinigus, kad galima būtų jais įspudingai švaistitis visokiose pramogų zonose.
Taigi, BURŽUJAU, nemėtik perlus prieš kiaules – sumaišis su purvu. Sėkmės tau :)