Kadangi su drauge pradėjom žiūrėti Sopranus, tai filmų visiškai sumažėjo. O ir darbo dabar turiu begales, tai kinoteatrui palikau tik kelias valandas per savaitę. Bet nieko tokio, kada nors atsigriebsim, nes filmų eilėje – daug :) Taigi, šįkart iš karto už kelias savaites:
SAVAIČIŲ FILMAS:
I am Legend (2007) – eiktusau, kaip man patinka filmai apie apleistus didmiesčius, žlugusias valstybes arba išnykusį pasaulį! Ir šiaip, kai kurie Will Smith filmai – labai geri. Šitas irgi – super fantastiškai labai geras ir įdomus. Dar vienas perliukas apie masines ligas ir žmonių išnykimą.
Vaizdai – fantastiški. Be proto norėčiau pasivaikščioti po tokį miestą. Visi gyvūnų pasirodymai, jų medžioklė – super! Pati istorija tai įdomi, tik pabaiga truputį nepatiko. Man nepatinka, kai filmuose herojai pasirenka “padėtį, iš kurios yra išeitis”. O jie spjauna į tą išeitį ir vaidina didvyrius. Bet atmetus šį gan dirbtiną filmo vingį – filmas be priekaištų. Tiksliau sakant, visas filmas buvo nepriekaištingai geras iki tos vietos, kai pasirodė ta moteris (moterys daug ką gadina :) ). Aišku, šis filmas yra tokio tipo, kad daug kam jis visiškai nepatiks ir atrodys kvailas, o daug kam jis labai patiks. Aš ir mano draugė esam prie antrųjų, nes filmas paliko labai gerą įspūdį ir visiškai neprailgo. Nors ir girdėjau daugybę blogų atsiliepimų, daug žmonių juokiasi iš šito filmo, tačiau man jis lygiai taip pat patinka. Ir prastas jis tikrai nėra.
Virgin Territory (2007) – gera tik pati filmo pradžia. Po to pasidaro visiškai neįdomu. O kai pažiūri penkias minutes ir pradedi žiovauti, tai toks įspūdis, kad žiūri labai neįdomų trumpametražį filmą. Nepaliko visiškai jokio įspūdžio.
The Cellar Door (2007) – o jau vaidyba, o scenos, o istorija! :) Jei norite daug juoko – žiūrėkite. Čia gi mažo biudžeto siaubiakas :) Žiūrėdamas šį filmą šypsojausi iki lubų – tiek jis juokingas. 95% kartų užrašas “Low Budget” – pasiteisina. Jis reiškia, kad filmas visiškai prastas ir nevertas niekieno laiko.
The Abandoned (2006) – vėl eilinė istorija apie apleistą namą, kuris slepia kokią nors baisią istoriją. Bla bla. O gale filmo ta istorija susiejama su pagrindiniais herojais. Nuobodybė.
Rambo IV (2008) – labai laukiu, kol pasirodys kinoteatre! Bet piratų dėka jau spėjau pamatyti. Pirmiausia, filme nepersistengta – kadangi Rambo jau senukas, tai jis ten ir nedaro super triukų. Bet pašaudo smagiai. Ir gerklę rankomis išplešia. Ir šiaip visas tas smurtas, kraujo taškymai, milijonas blogiečių, kurie krenta kaip musės bet vis tiek puola – veža! Labai geras ir daug juoko sukeliantis filmas :) Jeigu ruošiatės jį žiūrėti kaip rimtą veiksmo filmą – nežiūrėkit. Čia komedija, ne bajavykas! :)
30 Days of Night (2007) – dar vienas geras pavyzdys, kaip galima sugadinti visai neblogo komikso vardą. Tas pavyzdys paprastas – visiškai kvailas, juokingas ir košmariškai padarytas filmas. Na gerai, man vien komikso idėja, kad vampyrai turi savo kalbą, buvo juokinga. Tačiau iš to padaryti toookią nesąmonę, reikia sugebėjimų… Jau tokie juokingi tie vampyrai… Jau taip juokingai vaidina baisius… O ir grimas prastokas – tai pasikeičia veido formos, tai staiga trūksta kokios dalies. Aktorių vaidyba ir siužeto pateikimas – tragiškas. Iš veiksmo ir siaubo komikso padaryta meilės drama su juokingo siaubo priemaišomis.
Na gerai, gal ir per stipriai puolu. Tokio tipo filmai paprastai būna daug prastesni. Tačiau kitų filmų prastumas – ne pasiteisinimas. Pagal komiksą, kad ir visiškai neišsamų, galima padaryti labai fantastišką filmą (pavyzdys – 300). O pagal šį visai išsamų ir daug vietos fantazijai palikusį komiksą – gero filmo nepastatė. Pastatė tik dar vieną holivudinį šlamštą.
Repo Man (1984) – tokia klasika man patinka :) Kai policijos akademija sėdi vienoj vietoj, o robotas policininkas atrodo kaip konservų dėžutė, šis filmas labai tinka. Apie jaunuolį, kuris įsukamas į automobilių vagysčių biznį. Visų pirmą, tai jo kolegos labai gerai parinkti – firma, kurioje rasi visokių tipų žmonių. Tai labai gerai, nes filmas – nenuobodus. Labai superinis jų vartojamų ir parduotuvėse esančių prekių apipavidalinimas – viskas vienodame įpakavime, tik visur skiriasi pavadinimai – Milk, Beans, Ketchup ir t.t. Filme linksmybės prasideda tada, kai paaiškėja, kad vienos mašinos bagažinėje yra ateivis :) Ir veiksmas vystosi, kol išsivysto iki žaliai šviečiančios ir skraidančios mašinos :) Labai neblogas senojo kino paveizėjimas tingiam savaitgalio vakarui. Daug geriau už šlamštiškus senus filmus, kuriuos dažniausiai rodo televizijos.
The Christmas Miracle Of Jonathan Toomey (2007) – spėsiu, kad čia pasaka vaikams. Žanras – Family. Tikriausiai tai filmas visai šeimai… Bet kaip čia pasakius. Vaikai nuobodžiaus, o tėvai miegos. Filmo pradžia tai sudomina, bet po to prasideda didelės nuobodybės. Našlė su vaiku ir miestelio atsiskyrėlis. Ir dar drožinėja visokias Jėzaus ir avelių statulėles. Per daug saldus, dirbtinas, nuobodus ir šabloninis filmas. O dar ir pastatymas pigokas. Vienu žodžiu – prastai. Neverta žiūrėti nei tėvams, nei vaikams.
Constantine (2005) – dar vienas filmas pagal komiksą (Hellblazer). Palyginus su aukščiau aprašytu, šis filmas – šedevras. Aišku, ir komiksas geriau vertinamas, tačiau ne į komiksą žiūrime. Čia tikriausiai tiktų pasakymas, kad geri aktoriai ir filmą geresnį padaro. Aišku, filmui daug ko trūksta, vietomis jis nuobodokas, istorija irgi labai nusaldinta – bet bendras vaizdas geras. Efektai nepriekaištingi, aktoriai parinkti puikiai – vien ko vertas šėtonas :) O gerietis, visą pasaulį kaip visada gelbstintis Keanu Reeves – labai gerai tinka šiam vaidmeniui ir puikiai jį atlieka. Taigi, mėgstantys gerus mistinius veiksmo filmus, komiksų ekranizacijas, gražias kovas, efektus ir fantastikos srities filmus – pirmyn, šitas filmas jums.
Derailed (2005) – na, filmo pradžia tai pasibaisėtina, nuobodi ir neįdomi, tačiau nuo nakties viešbutyje žiūrėti galima. Nuo tada ir prasideda įdomumas. Filmas apie vyrą, kuris traukiny susipažįsta su mergina, jie “šiek tiek” susimeta, viešbuty juos apiplėšia, o plėšikas po to dar juos terorizuoja. Bet ne viskas atrodo taip, kaip atrodo… Iš tiesų, tokią pabaigą nujaučiau, bet vis tiek nustebino. Kitaip sakant, istorija įdomi, scenarijus geras, bet pateikimas silpnokas. Filmas vakarui, kai tikrai nėra ką veikti :)
Elizabeth: The Golden Age (2007) – vėlgi, filmų tipas, kuris man nepatinka. Tačiau šįkart visai neblogai. Už kostiumus tai dešimt balų, už istorinių faktų pateikimą – irgi daug balų. Už visą kitą – nedaug balų. Neypatingai stebinantis, nelabai įsimenantis ir šiaip nuobodokas filmas. Daug kas man paprieštaraus, bet tokia jau ta mano nuomonė :)
Flawless (2007) – jeigu žiūrėsite šį filmą kompiuteryje ar per DVD, iškart sukite iki pusės. Nes pirma pusė, iki banko apiplėšinėjimo – na tokia nuobodybė! Tokia, kad tikriausiai išjungtumėte ir nežiūrėtumėte filmo toliau. O toliau visai įdomu. Aišku, apiplėšimo būdas ir kaip tai atlikta atspėjamas nuo pat pirmos minutės, tačiau filmas įdomus. Vien ko verta Michael Caine vaidyba – šis senukas dar labai gerai pavaro. Visada man patiko. O ir pabaiga visai teigiama – visgi, ką daryti su belekiek pinigų? Ką daryčiau su 44,6 milijardų dolerių, jei turėčiau Yahoo? Kur nors iškaišioti 1 milijardą dar sugebėčiau, bet 44? Neįmanoma :)
Good morning. Made in Lithuania – nesuprantu, kodėl reikia leisti visą DVD, jei jame yra tik 10 minučių filmas? O ir pats filmas gan prastas, nieko ypatingo nepasakantys. Filme pakalba Lietuvos kultūros atstovai ir dar parodomas miegantis vaikas. Filmas kurtas apie Lietuvą, tačiau jame aukštinamas Vilnius. Tendencijos.
Great World of Sound (2007) – filmas yra mažo biudžeto, todėl super efektų ar mažai kalbų jame nerasite. Kaip tik, šiame filme plepama labai daug. Nepatariu filmo žiūrėti, jei nesiruošiate kurti įrašų studijos arba jei mažai domitės muzika. Šis filmas yra apie muzikos užkulsius, kurie ne visada gražūs. Verta žiūrėti dėl to, kad galima sužinoti visai įdomių dalykėlių. Ir pamatyti, kaip žmonės nori aukoti viską, kad tik taptų žvaigždėmis.
Hostel 2 (2007) – šlykštus, debiliškas, absurdiškas filmas. kaip jiems po to košmarai nesisapnuoja? Neverta žiūrėti.
Cat Sitter Vol.2 – na kaip ir ne kinas, ne filmas. Tačiau televizinė pramoga katėms. Tai vaizdai ir garsai, kurie vadinami “katės aukle” – vaizdai, nuo kurių katės negali atsitraukti ir nenuobodžiaus, jei paliksite jas namie su įjungtu televizoriumi. Šiame DVD rasite valandos trukmės paukštukų vaizdus – rodoma daugybė paukštukų, jie čiulba, laksto, skraido. Atvirai pasakius, mano katės šie vaizdai visiškai nesudomino, todėl nesupratau, kaip šio DVD reklamoje katės taip susidomėjusios žiūri į televizorių. DVD dar galite rasti papildomų dalykėlių – pavyzdžiui, pieštą dūzgiantį vabalą, kuriuo mano katė susidomėjo tik tada, kai jos galvą prievarta atsukau į jį. Pasižiūrėjo pusę minutės ir nuėjo. Gal katė kalta :)) Patariu: jei jūsų katė susidomi šiais vaizdais ir šis DVD jai patinka – nepalikite katės be priežiūros, kai ji žiūrės šį DVD – rasite subraižytą televizorių :)
SAVAIČIŲ NESUSIPRATIMAS:
Atonement (2007) – nominuotas septyniems Oskarams. Už ką?? Gerai, kad nors nelaimėjo. Filmas visiška nesąmonė, tačiau atskiros scenos ir vaizdai labai gražūs. Filmo scenos labai prastai susietos, sunku suprasti kokiu laiku kas vyksta. Vienu žodžiu, tikrai nevertas grieko filmas, nebent norite pamatyti daug gražių atskirų scenų, gerą operatoriaus darbą ir jei norite išgirsti fantastišką garso takelį. Muzikos kompozitorius – nuostabiai dirbantis žmogus. Tokio gero takelio jau seniai negirdėjau – už jį oskarą tikrai galėtų duoti. Tačiau istorija labai prastai pasakojama. Aišku, gražiai parodyta, kaip skirtingomis akimis skirtingai suprantamas vaizdas, tačiau tai tik smulkmena. O kai filme labai daug detalių neatitikimo, daiktų, kokių tais laikais dar nebuvo ir panašių klaidų – tai nebėra smulkmena, tai prastas kūrinys. Labai daug kas neapgalvota. Negerai.
SAVAIČIŲ ŠLAMŠTAS:
Aliens vs Predator 2 (2007) – na, tokio šlamšto jau seniai neteko matyti. Net nėra ką rašyti apie šį filmą – fantastinis šūdas, dėl kurio neverta aukoti laiko. Jei norite filmą žiūrėti dėl efektų – neverta. Visos efektų scenos labai tamsios, naktį. Tikriausiai todėl, kad nereiktų dirbti prie kiekvienos smulkmenėlės. Filme yra viena labai gera pamoka – nežudyk bembių ir nemokyk savo vaikų jų žudyti – kitaip tave suvalgys ateivis :) Bet šiaip filmas eilinis – negražus vaikinas susižavi gražia mergina, jį pirmuša tos merginos vaikinas, tada ta mergina susideda su tuo negražiu vaikinu, o aplink juos pradeda griūti pasaulis ir vykti visokios kataklizmos. Gal filmas nuo kitų skiriasi tik tuo, kad žudomi buvo visi be gailesčio ir jokio grožio. Skerst, skerst, visus taip ir skerdžia. Labai juokino tai, kad tai dar vienas filmas, kuriame niekada nesibaigia artilerija – nors ir kiek bešaudytų, vis tiek kulkos nesibaigs. O ateivio kostiumas labai priminė kostiumą iš Crysis – tas tai smagu. Vienu žodžiu – komiksus, nors jie ir prasti, skaityti buvo daug įdomiau.
:) Pataikei = Elizabeth gavo Oskarą už kostiumus, o Atonement už garso takelį. :)
Grobuonio tai net nesiruošiau žiūrėt, matosi ne veltui :)
Abandoned ir man nuobodokas pasirodė
O hostel 2 tai patiko :)
pala pala, kaip čia pražiospojau, kad atonement gavo už garso takelį? tada JĖGA!! nes to filmo garso takelis bene geriausias EVER.
Mantai, hostel 2 – nu gi šleikštuliu žaidžiantis siaubiakas :) nors žiūrint jį kaip komediją, gal ir nieko :) ypač kai ta mergina maudėsi kraujuose – absurdiška scena :)
Jo,kaip tik norėjau rašyti, kad Atonement gavo Oskarą už soundtrack’ą. Man tas jo garso takelis kažkuom priminė Mirror Mask. O pats filmas man patiko, labai gerai pafilmuota Prancūzijos pakrantėj, kai kareiviukai laukė laivų. Ir vienu momentu patikėjau, kad pgr. herojus grįžo namo. Žodžiu, Oskarą dar duočiau operatoriui :)
Vėlgi, žiūrim tuos pačius filmus. Aš šią savaitę savo nuomonę parašysiu :D
man ta scena pakrantėje irgi labai graži buvo. ypač spalvos, bendra atmosfera. tačiau keli gražūs vaizdai man neatperka viso filmo :)
Na “I am Legend” geras iki tol, kol pirmąkart pirmu planu neparodomas renderintas zombio snukis. Nuo ten gėris baigiasi ir prasideda eilinis jau n kartų matytas holivudizmas. Beje, LABAI rekomenduoju paskaityti ir knygą (šitas filmas – jau trečioji jos ekranizacija). Filmas, palyginus su knyga – šilta, miela vaikiška pasakaitė prieš miegą…
Smagi apžvalga. Pilnai sutinku dėl I am legend – paliko neišdildomą įspūdį, net nepaisant pabaigos. Bet gal būčiau nusivylus jei ir visiškas standartinis happyendas būtų įvykęs – nesiderintų prie viso filmo. O kad moteriškė viską sugadins tai vos tik ją pamačius buvo aišku ((: Kadangi dar ir kitų komentarus perskaičiau tai bėgu ieškot kas gi ten per knyga – smalsu pasidarė.
Beje, pataisymas dėl Alien vs Predator – čia filmas Alien vs Predator 2. Pirmas filmas buvo netgi labai neblogas ir ne tik beprasmiai šaudymai vyko, kaip naujam – absurdų absurdas čia. Net blogiau už Resident Evil 2 kur irgi viskas mieste viskas tamsoj ir belekaip (:
Pataisyk: Michael Caine (ne Claine)
Alternatyvi “As esu legenda” filmo pabaiga: http://www.elt.lt/2008/03/05/alternatyvi-filmo-as-legenda-pabaiga/
net nežinau, kuri pabaiga geresnė. šita gal įdomesnė, ne tokia įprasta :) bet esmės nekeičia – filmas buvo geras iki pasirodant moteriai su vaiku :)
iš youtubo išėmė, radau čia: http://www.slashfilm.com/2008/03/05/i-am-legend-alternative-ending/