SAVAITĖS PRAMOGA:
Zayats nad bezdnoy (2006) – šią savaitę prisižiūrėjau daug šlamšto, o šis komedijinis rusų kino kūrinys mane labai pradžiugino. Paprasti aktoriai, paprasta vaidyba, kaip visada žavūs čigonai, smagios situacijos ir visi kiti “rusiški ypatumai”, kurių vakarų tautos tikriausiai net nesuprastų :) Filmas apie senus laikus, kai Anglijos karalienė dar buvo jauna :) Bet labai smagus ir geras filmas. Dar vienas pliusas rusiškam kinui, kuris tų pliusų jau ir taip daug turi. Man patinka jų filmai, nes jie naturalūs, juose aktoriai neišgrąžinami, situacijos dažnai labai pažįstamos. O jei filmai ir su šiek tiek “fantastikos”, kaip ir šis, jie vis tiek savaip žavūs, nes rusai sugeba pateikti personažus, kurie skirtingose situacijose tampa visiškai kitokiais žmonėmis. Holivudo kinas niekada neturės tokio ypatingumo kaip kitų šalių kinas – nes pas juos paprasčiausiai nėra tų “ypatingų tautos savybių”, kurių turi Europos ir Azijos šalys. Kiekviena mūsų kaimyninė tauta turi savą “cinkelį”, kuris žavi ir tuo pačiu stebina. Geras filmas. Smagus atsipalaidavimas. Praleisto laiko nesigailiu.
Two Tickets To Paradise (2006) – labai paprastas, vietomis nuobodokas, bet gražus filmas apie trijų vyrų draugystę. O jiems dar ir vidutinio amžiaus krizė, su moterimis nesiseka ir šiaip viskas blogai. Todėl jie išvyksta į kelionę per pusę šalies. Filmas šiek tiek priminė Keruako “Kelyje”. Tačiau temos kitokios, nes viskas sukasi apie senstančių vyrų problemas. Kartais pagalvoju, kaip aš elgsiuos, kai man bus vidutinio amžiaus krizė? Ar ji kada nors būna lengva? Nes kiek mačiau krizuojančių žmonių, visada ji būdavo sunki. Taip ir šiame filme – vyrai, besielgiantys kaip paaugliai, problemos, kartais juokingos, ir visuotinis susitaikymas – kaipgi holivudas be laimingos pabaigos? :) Filmas subalansuotas vyrams. Arba moterims, jei jos nori žinoti, kas būna senstantiems vyrams :) Filmas, kurį užskaitau ir siūlau pažiūrėti.
Blonde And Blonder (2007) – nėra žodžių. Kažkas negaili laiko tokių filmų kūrimui. Pamela Anderson + dar viena durna blondinė. Galėtų nors nusisamdyti grimuotoją, kuris paslėptų sudribusio silikono ir besaikio veido odos tempimo raukšles. Baisu.
Bug (2006) – pusę filmo vyksta nesąmonės, kitą pusę filmo dar didesnės nesąmonės. Nors pabaiga – pritrenkianti. Filmo idėja nebloga, tačiau išpildymas labai prastas, netgi komiškas. Gaila, kad dažnai filmai su gilia potekste ir stipria idėja pastatomi gan pigiai ir prastai. Nes labai norėtųsi, kad šitą filmą pastatytų tarkim M. Night Shyamalan’as – jo kabliukas – psichologiniai filmai. Gaila. Būtų buvę įdomu, jei nebūčiau juokęsis.
Anthony Zimmer (2005) – na įdomus filmas, neblogas siužetas, geri aktoriai… Tačiau kažko trūko. Nuo pradžių buvo neįdomu, nes buvo viskas aišku. Pabaiga atrodo ne tokia, kokios tikėjaisi, bet vis tiek nepalieka didelio įspūdžio. Turint laisvo laiko filmą pažiūrėti galima, tačiau už jį yra daugybė geresnių. Bet nepeikiu :) Beje, visagalės ir nemirštančios meilės mėgėjams patiks :)
Super Troopers (2001) – filmą pasirodo mačiau, kai buvau paauglys. Tada jis man patiko ir buvo labai juokingas. Dabar jis man nelabai patiko ir nebuvo juokingas. Komedija ne žemiausio lygio, bet ir neypatinga. Tiesiog paprastas juokų filmas apie policininkus, jų išsidirbinėjimą ir šiaip visokias nesąmones.
Eye In The Sky (2007) – labai geras, labai stripus ir rimtas kinų kriminalas. Istorija apie slaptą policijos padalinį, kurie, apsimesdami civiliais, seka nusikaltėlius. Tokia profesija iš tiesų egzistuoja, o pažiūrėjęs šitą filmą supratau, kad tie agentai tikrai susilieja su minia ir aš nesugebėčiau jų atpažinti. Istorija labai gera, užkabinanti, filmas pastatytas kokybiškai. Jokių nereikalingų nesąmonių ir neįdomių dialogų. Jokių kvailų efektų ir betikslių smurto scenų. Visas filmas nė kiek neprailgo ir paliko gerą įspūdį. Anksčiau nemėgau rytų šalių kino, bet kuo toliau, tuo jis man labiau patinka. Ačiū sesei už teisingus pirmuosius žingsnius :)
Glitter (2001) – dabar mąstau, ar geresnis šis filmas, ar Blonde and Blonder. Ir niekaip neapsisprendžiu. Keli pastebėjimai: kodėl visuose tokio tipo filmuose žvaigždės, vaidinančios dar savo “priešIŠžvaigždėjimą”, rengiasi taip tragiškai? Apranga visiškai absurdiška ir, beveik garantuoju, neatitikanti realybės. Taip kvailai žmonės rengiasi tik per karnavalus. Kitas dalykas, kas įprasta tokiems “aktoriams” – ta debiliška šypsenėlė net ir “rimtose” scenose. Negi visi žvaigždūnai, šiuo atveju Mariah Carey, taip nesugeba vaidinti, jog neatsikrato idioto šypsenėlės? Ir dar vienas pastebėjimas: man jau įgriso tos visos liūdnos ir be proto verksmingos žvaigždžių gyvenimo istorijos. Ir dar tikriausiai TIKROS. Net bjauru, kad tokius filmus išleidžia į plačiuosius ekranus, o dar bjauriau, kad po to visokios lietuviškos televizijos tuos filmus rodo penkiskart per metus.
Horrors Of War (2006) – tokio prasto filmo apie karą dar tikriausiai nesu matęs. Naciai, zombiai, kraujuoti lavonai. Karo baisybės, ajajaj. Tik iš kur tie zombiai? O viršelis iššaukiantis – su kiauliukų vadu Hitleriu priekyje. Filmas, kuris labiausiai tinka šiukšlių dėžei.
Swarmed (2005) – dar vienas absurdas, kurį sekmadienio naktį (kai visi miega) rodo televizijos. Bandymų labaratorijoje netyčiukais išvedama širšių žudikių veislė, o kvailas valytojas naktį tas širšes išleidžia. Haha! Bet atsiranda herojus, kuris visus išgelbėja, o pikčiausi ir nemaloniausi filmo personažai yra sugeliami ir miršta. Ajaj, kaip graudu ir baisu.
Waiting… (2005) – debilų restoranas, pimpalų rodymas, šlykštybės, idiotiški personažai, graudus scenarijus – visa tai viename filme! Tik 9.99 LTL!
Stealth (2005) – super lėktuvai, super herojai, dirbtinis intelektas, kuris pasipriešina žmonėms ir jiems nepaklūsta. WOW! Tiesiog nepakartojama. Benzino dirižabliai danguje, besiliejantys degalai debesyse ir nekrentantys žemyn – WOW! Super greičiai, kurių tikriausiai dar net NASA erdvėlaiviai nesugeba atlaikyti – WOW! Ir dar liūdesį, gailestį, supratingumą ir kitokius jausmus jaučiantis super kompiuteris – WOOOOOW! Jeigu šitas filmas būtų padarytas iš popieriaus, tai su juo nusivalyčiau užpakalį.
Mestelėkite komentarą